Sabtu, 26 November 2011

GEMPAQQQ.....NEGARA DI BENUA AFRIKA 'REJECT' PAK NUAR

GEMPAQQQ....PAK NUAR AL-JUBURI WA LIWATI...CUBA MERASUAH BENUA AFRIKA DENGAN KENYATAAN BELIAU LEBIH RELA MEMAKAI BATIK AFRIKA DDARI MEMAKAI BATIK MALAYSIA....NAMUN HAKIKATNYA ORANG AFRIKA LEBIH BERADAB SAOPAN DAN TIDAK MENERIMA GOLONGAN GAY,,,,PAK NUAR MEROYAN LAGI....TAPI ISRAEL COMFIRM TERIMA PAK NUAR....



DI ATAS ADALAH CONTOH BATIK AFRIKA....DAN DI BAWAH PAK NUAR DAN BATIK MALAYSIA....

PAK NUAR BILA CAKAP CUKUP 'HANYIAQ'



DI BAWAH ADALAH KENYATAAN YANG MENJURUS ORANG SEPERTI PAK NUAR DI TOLAK OLEH NEGARA DI BENUA AFRIKA...MALAH YANG LEBIH SADIS...GOLONGAN HOMOSEKSUAL DIGAMBARKAN OLEH PRESIDEN ZIMBABWE LEBIH HINA DARI KHINZIR DAN ANJING....


Mugabe gelar PM Britain 'syaitan'

HARARE 25 Nov. - Presiden Zimbabwe, Robert Mugabe menggelar Perdana Menteri Britain, David Cameron sebagai 'syaitan' selepas bantuan dari Britain mungkin disekat ekoran negara Afrika itu tidak menghormati hak golongan gay.

Mugabe dalam ucapannya berkata, tindakan Cameron sangat teruk dan tidak ubah seperti syaitan kerana mahu negara lain menerima golongan gay jika ingin mendapatkan bantuan dari Britain.

"Ia merupakan tawaran yang bodoh dengan syarat-syarat yang tidak masuk akal," katanya ketika berucap di sebuah pekan perlombongan di Shurugwi, 300 kilometer di selatan Harare, kelmarin.

Pada sidang kemuncak Komanwel pada Oktober lalu, Cameron berkata, negara-negara yang menerima bantuan dari Britain perlu menghormati hak asasi manusia termasuk golongan gay.

Isu tersebut timbul ketika Zimbabwe merangka Perlembagaan baru, yang menimbulkan perdebatan, sama ada mengikut model negara jirannya Afrika Selatan dan termasuk hak golongan gay.

Mugabe menentang kegiatan homoseksual sejak berpuluh-puluh tahun lalu dan dalam ucapan terbarunya, beliau turut memberi amaran untuk menghukum golongan gay di Zimbabwe.

"Jangan terjerumus dengan golongan tersebut (homoseksual). Anda semua merupakan golongan muda dan jika didapati terlibat, kami akan menghukum kamu.

"Ia merupakan perbuatan terkutuk. Malah ia lebih teruk daripada khinzir dan anjing," katanya. - AFP

Tidak ada komentar:

Posting Komentar