Senin, 24 Oktober 2011

RAHSIA PAK NUAR SEMAKIM LAMA SEMAKIN PECAH....SIAPAKAH CALOM PM DARI PR BAGI GANTIKAN PAK NUAR NANTI?????





Datuk Zulkifli Noordin berkata ada satu peristiwa besar berlaku ketika beliau, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail berada dalam lif di Quality Hotel pada 28 Jun 2008, sejurus selepas mengetahui Mohd Saiful Bukhari Azlan membuat laporan polis mendakwa dirinya diliwat.
“Saya duduk sebelah dia (Anwar)..tiba-tiba handphone (Anwar) berbunyi..dia suruh saya ambil baca..saya baca mesej yang ada..apa ni mesej ni..’the boy has lodged the report’.
“Bila saya baca saja mesej tu, saya nampak serta merta muka Anwar berubah…pucat..terus diambil telefon..kelam kabut panggil Wan Azizah..terus pergi ke lif….naik..saya ikut.
“Apa berlaku dalam lif ? Rahsia…nanti ada masa kita dedahkan..kalau dia (Anwar) cakap banyak lah..”, kata Zulkifli dalam Road show ceramahnya, 11 Oktober 2011, di Parit Serong, Tanjung Karang.
Rujuk minit 4:05 hingga 4:58
“Saya ni lawyer dia (Anwar)..memang lawyer ni ada batasan..ada benda kita tak boleh cakap..tapi kalau kurang ajar sangat, saya akan cakap, saya peduli apa..saya tau apa yang berlaku dalam lif..saya tau apa yang berlaku dalam bilik..” katanya lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar