Minggu, 30 Oktober 2011

KOH TSU KOON TERBALIK KUANG.....

KOH TSU KOON MEMPERLIHATKAN KELEMAHAN DIRI SENDIRI SELEPAS MENAFIKAN KHABAR ANGIN BELIAU MAHU MENCABAR GUAN ENG PADA PRU-13.PERKARA TERSEBUT JUGA PERNAH DILAPOR DALAM BLOG KPS .KPS AMAT BERSETUJU DENGAN KOMENTAR BERNAS DARI BLOG THE FLYING KICK.





Berita tersebut sekiranya benar, menepati ikrar Koh Tsu Koon untuk mengorbankan dirinya demi kemenangan Barisan Nasional. Namun setelah Koh Tsu Koon menepis dan menafikan berita tersebut, terdapat dua kemungkinan yang menyebabkan Koh Tsu Koon BERPERANGAI SEGAMPANG ITU iaitu:

(a) Dia bimbang kehilangan peluang untuk bertanding di Simpang Renggam - sebuah kawasan selamat yang kalau diletakkan lembu bercop dacing pun, pasti boleh menang.

(b) Koh Tsu Koon sedang kecut telur setelah digertak oleh Guan Eng apatah lagi berbanding dirinya, Guan Eng mempunyai bintang yang sangat terang-benderang dan berkerlipan selain mendapat sokongan besar daripada pelbagai lapisan masyarakat, terutama sekali generasi pengundi muda, manakala Koh Tsu Koon pula, orang dalam parti sendiri pun tak mahu kat dia!


KPS : RIWAYAT POLITIK TSU KOON SUDAH BERAKHIR....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar