Selasa, 24 Mei 2011

YB ZURAIDAH AHLI PARLIMEN AMPANG MELALAK BAGAI GILA TALAK KINI TERDIAM SERIBU BAHASA


Pada 14 Mei 2011 PKR Selangor mendakwa Umno Hulu Selangor mendaftar warga asing sebagai pengundi di kerusi Parlimen itu. Ahli parlimen Ampang mendakwa UMNO mendaftar pendatang asing sebagai pengundi sambil menunjukkan surat dari UMNO Bahagian Hulu Selangor, tetapi malangnya tandatangan pada surat itu ternyata palsu. UMNO Bahagian Hulu Selangor sudah buat laporan Polis mengenainya. Inilah jenis pembangkang masakini sanggup berbohong, menghasut dan merekacipta isu agar rakyat bangun melawan kerajaan yang ada kini.

MASIH INGATKAH KITA, YB ZURAIDAH MERANGKAP AHLI PARLIMEN AMPANG INI. SEMPENA HIMPUNAN BERSIH 2, PROMOTER PR GALAK MENYERANG SPR. SEBELUM INI DAH SAH DIA NI MENIPU TANDATANGAN DAN NAMA SEORANG PEMIMPIN UMNO DAFTAR PENDATANG HARAM SEBAGAI PEMILIH KINI SPR TAMPIL DENGAN BUKTI AGAR JUAK-JUAK YB ZURAIDAH SEDAR DAN INSAF WALAUPUN POK NIK ADA 'PENGAMPUNAN' SEKIRANYA DIA NI BERDOSA.




Menurut SPR, semasa proses pendaftaran pemilih melalui Sistem Pendaftaran Pemilih Sepanjang Tahun (e-SPPST) yang diguna pakai oleh SPR, pengenalan pemohon akan dihubung kait dengan ”Agency Link-Up System” (ALIS) Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).

ALIS yang mempunyai 33 jenis tapisan atau semakan wajib bagi setiap permohonan, akan menolak permohonan mereka yang bukan warganegara untuk didaftar sebagai pemilih.

KPS: BUKAN SEKALI TAPIS, BERKALI-KALI BEB...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar