Minggu, 01 Mei 2011

MENANTI BUAH YANG TAK GUGUR= DSAI BILA NAK BUAT SUMPAH?



DSAI.......... SILA UCAPKAN BAIT-BAIT AYAT BERIKUT.......

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim.Bismillahirahma nirrahim.(lafaz syahadah 3 kali).Pada hari ini, (tarikh sekian-sekian),dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang,saya DATO' SERI Anwar Bin Ibrahim berikrar dan bersumpah seperti berikut : A'uzubillahi minal syaitanirrajim,wallahi,wabillah,watallahi,Aku bersumpah bahawa aku bukan pelaku dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011,malah aku juga tidak pernah meliwat saiful bukhari.Sekiranya aku melakukan fitnah,maka Allah akan melaknat akanku."
                                             Saiful sudah.........................

                                                        
                                                                PM sudah..............................


                                                          Eskey sudah...............................


                              PAPA NURUL IZZAH????????

Tidak ada komentar:

Posting Komentar