Kamis, 12 Mei 2011

MAHARAJA LAWAK VS LAWAK PR






Pakatan pembangkang terus-menerus melakukan lawak bodoh tidak bertempat. Berbeza dengan lawak yang ditonjolkan dalam rancangan MAHARAJA LAWAK(astro), lawak yang ditonjolkan oleh puak PR jauh lebih lucu dan bermesej. Yang lucunya mereka bukan hanya membodohkan rakyat, tetapi memperbodohkan diri mereka sendiri. Mesej yang disampaikan pula ialah mereka memang bodoh dan suka memperbodohkan. PR menganjurkan suatu program yang digelar sebagai "jelajah maruah- muafakat rakyat antipolitik fitnah dan lucah".

Persoalannya kini, apakah akan ditampilkan YB ELI wong yang gambar ghairahnya tersiarkan tidak lama dahulu?

Apakah seorang pemimpin yang dikaitkan dengan china doll, jantan doll, dan panadol akan turut 'mem pandy kuttykan' hadirin.

Munkinkah akan diadakan senam robik bersama yb teo nie ching pada majlis itu dan disertai oleh lebai-lebai PAS seperti yang berlaku di suatu perkarangan masjid di selangor tidak lama dahulu?

Sebagai satu program yang ingin mengelakkan fitnah, apakah akan ada penjelasan dari pihak paper parti keadilan yang memfitnah haron din?

yang paling ditunggu-tunggun ialah pendedahan Mr. Y siapakah chinese doll dalam rakaman seks yang sedang hangat sekarang ini.?

KPS: KLAU YANG TERAKHIR ITU BERLAKU(KALAU SAJA) SIAPAKAH MADU KAK WAN JIJAH DAN SIAPAKAH GERANGANNYA IBU TIRI NURUL IZZAH AKAN TERJAWAB. KALAU SAJA BERLAKU LA, TIDAK BERHARAP, JANGAN SEBUT "PANDY KUTTY" DAH LA PAK NUAR.

:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar