Senin, 05 Desember 2011

KPS TIDAK SEPENDAPAT DENGAN MUKRIZ MAHATHIR KALI INI......


KPS SECARA PERIBADI TIDAK BERSETUJU DENGAN PENDAPAT SERTA SARANAN YB MUKRIZ. BUKANKAH KITA PERNAH MENGHADAPI "16 SEPTEMBER" PADA 2008 DENGAN SEBAIKNYA. PADA MASA ITU TIDAK ADA KITA BUAT AKU JANJI APA-APA. AHLI PARLIMEN DAN ADUN DARI BARISAN NASIONAL MEMPAMERKAN KESETIAAN YANG TIDAK BERBELAH BAGI. APAKAH KALI INI KITA MAHU MEMPERLEKEHKAN 'KESETIAAN MEREKA' ? KALAU YB MUKRIZ NAK TERUSKAN JUGAK ELOKLAH SURUH SOI LEK SAJA YANG BUAT. DALAM UMNO JUGA ADA 2 ORANG TETAPI KPS TAK MAHU SEBUT NAMA. SEKIAN. TITIK.


Mukhriz cadang wakil rakyat UMNO tandatangan akujanji
04/12/2011 5:49pm

KODIANG 4 Dis. - Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah, Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir mencadangkan semua wakil rakyat UMNO dan pemimpin parti itu menandatangani surat ikrar bagi menyatakan sokongan dan kesetiaan untuk terus bersama UMNO dalam sebarang keadaan.

Katanya, cadangan itu susulan ikrar taat setia yang dilafazkan mereka pada Perhimpunan Agung UMNO Ke-62 di Kuala Lumpur semalam.

"Dengan cara ini mereka yang didapati melanggar ikrar bertulis akan dikenakan tindakan disiplin.

"Saya harap setiap orang (pemimpin dan wakil rakyat UMNO) menandatangani akujanji bagi membuktikan mereka mengutamakan kepentingan parti, menyokong, bekerjasama dan bekerja keras bagi memastikan kemenangan calon yang dipilih,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) di Padang Sera, di sini, hari ini. - Bernama

Tidak ada komentar:

Posting Komentar