Sabtu, 17 Desember 2011

PERSATUAN MURTAD KINI BIADAP PULA.....


HARI INI SUATU PERTUBUHAN YANG JELAS PRO PEMBANGKANG IAITU SOLIDARITI MAHASISWA MALAYSIA(SMM) DAN GERAKKAN MENUNTUT KEBEBASAN AKADEMIK(BEBAS) MELAKUKAN PERKARA BIADAP DENGAN MENURUNKAN BENDERA PM. SEPERTI YANG KITA MAKLUM SMM YANG PERNAH DIMAKI OLEH PELAJAR UIAM KERANA MEREKA YANG BUAT KACAU DAN BUKAN PELAJAR UIAM DALAM ISU AZIZ BARI.DAN APAKAH KITA MASIH INGAN SMM YANG DIKEPALAI OLEH SEORANG DARI PEMBANGKANG PERNAH MELAKUKAN AMALAN YANG MEMBAWA KEPADA MURTAD DENGAN MEMEGANG LILIN LAYAK PENGANUT KRISTIAN. HARI INI KEBIADAPAN MEREKA BERTERUSAN. JOM BACA PA YANG ADA DALAM BLOG KL POS.....

KUALA LUMPUR, 17 Dis —Kumpulan mahasiswa yang terdiri gabungan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (Bebas) bergerak menuju ke bangunan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) dari Masjid Jamek dengan membawa sepanduk antaranya bertulis “Mahasiswa Bukan Robot, Mansuhkan AUKU, Bebaskan Mahasiswa Berpartisan dalam Politik”. Mereka kemudiannya duduk di atas jalan raya di Jalan Sultan Ismail berhadapan bangunan Suhakam sambil diawasi kira-kira 15 anggota polis berpakaian uniform. Kumpulan mahasiswa ini turut melaungkan “hidup-hidup, mahasiswa, hidup-hidup kebebasan, mansuhkan AUKU sambil diselang-selikan dengan ucapan daripada wakil-wakil persatuan mahasiswa daripada institusi pengajian tinggi seluruh negara. Peserta Demo dilihat menurunkan bendera Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak yang berada ditiang hadapan pejabat UMNO Pusat disini. Peserta kemudiannya menaikkan bendera Soladitari Mahasiswa Malaysia bagi menggantikan bendera Najib Razak.

Setelah kira-kira 30 minit berdemonstrasi di kawasan pejabat Suhakam, kumpulan mahasiswa kemudiannya bergerak ke Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) untuk mengadakan demonstrasi dan menyerahkan memorandum kepada Umno.

KPS: JANGANLAH KITA MURTAD DAN BIADAP....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar