Kamis, 29 September 2011

PAS TERBUKTI DAJJAL POLITIK. BERTUHAN DAN BERKIBLATKAN POLITIK.


SEPERTI YANG DIJANGKA HUDUD YANG DILAUNGKAN OLEH POK NIK HANYA PENIPUAN SEMATA. BUKAN SAHAJA POK NIK, HATTA SELURUH PENTAKSUB PAS PON MUNGKIN TIDAK MAMPU UNTUK MELAKSANAKAN HUDUD. KENAPA TIDAK MAMPU ? KERANA MEREKA INI HANYA PANDAI KATA BUAT TAK TAU. INILAH CONTOH MUNAFIK SEBENAR. PAS DAJJAL POLITIK MURAHAN. SETAKAT TAHAP KELANGKANG ANBIGA SAHAJA. KPS ANTARA BLOGER YANG MENYOKONG SEKIRANYA POK NIK NAK LAKSANAKAN HUDUD. TAPI HAMPEH....DAH TAHU KESUDAHAN, PAS AKAN LAGI DAN LAGI MELUDAH KAHAK KE LANGIT AKHIRNYA JATUH MASUK MULUT SENDIRI DAN TELAN SEMULA. MEMANG KEJI LA. MUNAFIK PAS NI. GADAIKAN AGAMA DEMI KELANGKANG DAP. BODOH PIANG. HABIS JATUH MARUAH ISLAM. MULA-MULA KATA KAT KARPAL BLEH BELAH, TAPI LEPAS TU UBAH PULAK NADA. TAPI JANGAN TERKEJUT, SKRIP SAMA MACAM KERAJAAN PERPADUAN DULU, SAPA YANG CADANG DAN SAPA YANG TOLAK ? DULU SALAHKAN MAHATHIR. PADAHAL PAS YANG KERANDUT TELOQ LEKANG TAKUT NAK BUAT. SEKARANG NAK SALAHKAN UMNO LAGI KA ? UMNO LA YANG TIMBULKAN ISU NI? UMNO LA YANG ATURKAN MESYUARAT PAKATAN RAKYAT TOLAK HUDUD ? UMNO LAH YANG PENGARUHI DAP ? SEMUA SALAH UMNO KA?

POK NIK....USIA ANDA SEKARANG ADALAH SUBSIDI DARI ALLAH. KALAU DEPAN PENTAKSUB ANDA BOLEH LA BERBOHONG, KALAU DEPAN ALLAH MACAM MANA ? POK NIK NAK KATA SALAH UMNO KA? POK NIK SENDIRI MUNAFIK. CAKAP TAPI TAK BUAT. POK NIK TAK BACA KA KISAH "ISRA' DAN MIKRAJ" APA AKAN JADI ATAU HUKUMAN KEPADA ORANG YANG CAKAP TAPI DIA SENDIRI TAK BUAT? SUDAH - SUDAH LA POK NIK. SILA INSAF. KEPADA PENTAKSUB PAS ANDA NILAIKAN SENDIRI. KALAU TAK TAU NAK HUJAH APA DAH, KATA SAJA UMNO SALAH. SEBAB ITU MEMANG DARAH DAGING PAS PUNYA KENYATAAN.


ANTARA KENYATAAN PAK NUAR DALAM MESYUARAT PR TOLAK HUDUD.....
Mesyuarat Pakatan Rakyat malam ini memperakui dan mempertahankan dasar-dasar bersama yang telah dipersetujui sebelum ini, sepertimana terkandung dalam Perlembagaan Persekutuan, Dasar Bersama dan Buku Jingga.
Pakatan Rakyat terus memperteguhkan iltizam politik bagi mempertingkatkan daya-saing ekonomi, pendapatan rakyat, mutu pendidikan, kesihatan dan menangani kos kehidupan yang semakin menekan.
Mesyuarat juga memperakui dan menghormati perbedaan ideologi setiap parti dalam Pakatan Rakyat sebagai sebuah permuafakatan demokratik, termasuk pendirian PAS berkenaan hukum syariah.
Mesyuarat juga memperakui kewujudan Enakmen Jenayah Syariah II Kelantan 1993 dan Enakmen Jenayah Syariah Terengganu 2003 yakni sebelum wujudnya muafakat Pakatan Rakyat di samping menghormati perbezaan pendirian oleh DAP dalam perkara ini.
Mesyuarat Pakatan Rakyat juga mempertegaskan bahawa kami tidak akan terheret dengan mainan politik terdesak UMNO-Barisan Nasional untuk memecahbelahkan kesatuan Pakatan Rakyat. Kita percaya penuh di atas kematangan dan kebijaksanaan rakyat untuk menilai suasana ini.
Mesyuarat sekali lagi mempertegaskan bahawa muafakat dan objektif utama politik parti-parti komponen PR dalam Pilihanraya Umum (PRU) ke-13 ini adalah untuk membina kembali asas-asas kenegaraan yang telah dirosakkan oleh UMNO-BN, dengan berpandukan prinsip Keadilan Segajat (Universal Justice) Pentadbiran Yang Baik (Good Governance), Kebertanggungjawaban (Accountability), Ketelusan (Transparency), Kompetensi (Competency) bagi mencapai Kemaslahatan Umum (Public Good) untuk semua rakyat.

ITU KENYATAAN PAK NUAR BAPA PLULARISME MALAYSIA....

DI BAWAH PULA KENYATAAN DARI LIDAH RASMI NERAKA JAHANAM...HARAMKAN DAILY.......


Hudud: Sekarang Umno gigit jari | Print |
Harakahdaily

KUALA LUMPUR, 29 Sept: Pemimpin Umno menunggu-nunggu keputusan mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat dengan harapan ini adalah masa untuk melihat ikatan Pakatan Rakyat berkecai.

AJK PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad berkata, apabila sidang akhbar yang diumumkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, mengenai keputusan perbincangan, hasilnya amat mengecewakan pimpinan Umno kerana keputusan yang diharapkan tidak berlaku.

“Sekarang Umno gigit jari,” ujarnya kepada Harakahdaily.

Katanya, mereka bersiap sedia untuk berpesta jika berlaku perpecahan di dalam Pakatan Rakyat, mengenai isu Kanun Jenayah Syariah di Kelantan.

Beliau menambah, sekiranya berlaku seperti yang mereka sangka tentu Datuk Noh Omar mampu senyum sampai telinga, kerana peluang untuk menjadi Menteri Besar Selangor begitu cerah.

Datuk Seri Najib pula, ujarnya akan mengisytiharkan pilihan raya dengan seberapa segera kerana inilah peluang BN untuk terus berkuasa dan memfaraidkan khazanah negara serta meneruskan tradisi menindas rakyat.

Nampaknya, kata beliau hajat pemimpin BN tidak kesampaian kerana kebijaksanaan pemimpin PR yang mengurus krisis.

Idris berkata, sekarang orang Islam sudah nampak tembelang Datuk Seri Najib dalam soal keazaman untuk menghayati Islam.

Katanya, kenyataan tegas Najib menolak hudud adalah kerana takut kepada MCA dan Gerakan yang memberi amaran akan cabut lari daripada BN.

Tambahnya, timbulnya penentangan perlaksanaan hudud telah menunjukkan wajah sebenar pemimpin Umno terhadap Islam.

“Walaupun Najib cuba mempopularkan "konsep wasatiah" sebagai langkah untuk menunjulkan imej keislaman beliau,” ujarnya.

KPS : DAJJAL POLITIK ITU PAS......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar