Minggu, 18 Maret 2012

TAKZIAH KEPADA KELUARGA PELUMBA BASIKAL NEGARA YANG DILANGGAR LARI

TAKZIAH KEPADA KELUARGA ARWAH.....


BERIKUT ADALAH KENYATAAN DARI FB ZULKIFLI NORDIN...

Zulkifli Noordin
Innalillh & tkziah! Rafizi Hamdan,plumba basikal negara mninggal dunia krn langgar lari oleh kete Proton Saga WCK2290 dhdpn Zoo. Sesiapa ada maklumat mngenai kejadian ataupun kenderaan WCK2290 yg terlibat tu,sila berikan kpd Bilik Gerakan Trafik 03-20719999. AlFatihah! Tlg sebarkn!


DAN DI BAWAH PULA DIPLAGIAT DARI KL POS

Kemalangan berlaku pada kira-kira jam 7.30 pagi tadi apabila mangsa dalam perjalanan mengayuh basikal ke Hospital Orang Asli Batu 12 Gombak.

Mangsa sebelum kejadian sedang bertemu ahli kelab basikal yang lain untuk beriadah aktivti mingguan, maut di hadapan stesen minyak Shell berhampiran persimpangan ke Taman Melawati.

Beliau yang juga merupakan seorang Pegawai CIMB Bank dirempuh sebuah kereta Proton Saga yang kemudiannya terus meninggalkan tempat kejadian. Dan tanpa disedari pemandunya, nombor pendaftaran keretanya tertanggal berhampiran mayat mangsa.

Rafizi telah meninggalkan seorang balu dan 2 orang cahayamata. Turut berada di lokasi kemalangan ialah pelumba basikal negara Anuar Manan dan rakan-rakannya. (KLPOS)


KPS: SAMA-SAMA KITA SEDEKAHKAN AL-FATEHAH KEPADA ARWAH.....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar