Rabu, 13 Juli 2011

KANCING GIGI PAK NUAR SELEPAS TEMBERANG 'BULLSHIT' TERBONGKAR.....LAKONAN PALING 'BERSIH' DARI BARUA AMBIGA RM 200

LAKONAN PUAK hamPAS.....SAKSIKAN PEMBONGKARAN PALING 'BERSIH' LAKONAN DAN PENIPUAN PALING BANGANG SELEPAS 'TRAGEDI 16 SEPTEMBER'. WAJIB BACA KEPADA PARA PENCACAI PAS ......

INI GAMBAR SIAPA ? SOALAN CEPU MAS.......





DAN LAKONAN JALANAN INI TELAH DIANGKAT OLEH MEDIA ALTERNATIG PRO-PEMBANGANG DENGAN SETINGGI-TINGGINYA...LEBIH TINGGI DARI KELANGKANG AMBIGA...




GAMBAR-GAMBAR LAKONAN PEMBANGANG........MEMENANGI ANUGERAH PEMBANNGAN SEDUNIA...



JOM BACA HADIS....DAN DALIL AL-QURAN.....

“Katakanlah kebenaran walaupun ia pahit” (Riwayat Ahmad, Ibn Hibban, al-Hakim, dinilai sahih oleh al-Albani).

“ (sebab yang ke enam) bertujuan untuk menggalak orang ramai membuat kebaikan. Antara yang melakukan perbuatan ini ialah golongan jahil ahli zuhud dan tasawwuf. Mereka membenarkan untuk diri mereka pendustaan ke atas Nabi di dalam tarhib (ancaman dosa) dan targhib (galakan ibadah). Mereka menyangka kesesatan itu suatu kebaikan, mereka adalah manusia yang paling bahaya” ( Abu Syahbah, Al-Wasit fi `Ulum Mustalah al-Hadith, m.s.332, Kaherah: Dar al-Fikr al-`Arabi)

“Ada beberapa golongan yang membuat hadis palsu, yang paling bahaya ialah puak yang menyandarkan diri mereka kepada zuhud (golongan sufi). Mereka ini membuat hadis palsu dengan dakwaan untuk mendapatkan pahala. Maka orang ramai pun menerima pendustaan mereka atas thiqah (kepercayaan) dan kecenderungan kepada mereka. Kemudian bangkitlah tokoh-tokoh hadis mendedahkan keburukan mereka ini dan menghapuskannya. AlhamdulilLah”. ( Ibn al-Salah, `Ulum al-Hadith, m.s. 99, Beirut: Dar al-Fikr al-Mu`asir)

DAN KEBENARAN...... DI BAWAH...

WAJAH BAHARUDDIN AHMAD YANG SEBENAR...


AL-FATIHAH...DAN TAKZIAH

KPS : PEMBANGAN ITU PR......KPS KATA PR "PEMBANGANG RAKYAT" . HABIS LA PUAK ANWAR DAN PAS LEPAS PENDEDAHAN INI. HABIS KANCING GIGI.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar