Selasa, 12 Juli 2011

DEMONSTRASI : MATI SHAHID ATAU MATI KATAK ?





MEMANG HUDOH WAJAH PERANGAI PAS.....NAK SAMAKAN 'BERSIH' DENGAN PALESTIN....BODOH DAN TOLOL PUAK PAS...

DAH LA DEPA TOLAK NAK PI PALESTIN NAIK KAPAL SEKARANG NAK JADI JAGUH PULAK....

BODOH SUNGGUH PAS....PALESTIN BERPERANG DENGAN YAHUDI YANG BERUSAHA UNTUK MENYESATKAN UMAT ISLAM TAPI PAS BERJUANG DEMI AMBIGA SI PEMURTAD UMAT....APAKAH SAMA INI ?

DAN MENAMBAH LAGI KEBODOHAN PAS IALAH......

Peserta Bersih wira negara - Pas

KUALA LUMPUR 11 Julai - Walaupun penganjur dan peserta perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) Sabtu lalu mendapat kutukan serta kecaman daripada pelbagai pihak khususnya rakyat, namun berbeza dengan Pas yang terus memberi pengiktirafannya.

Terbaru, Ketua Dewan Ulama parti tersebut, Datuk Harun Taib (gambar) menyifatkan peserta perhimpunan haram itu berhak dikalungkan gelaran wira negara.

Beliau berkata, golongan itu berhak diberi gelaran itu kerana sanggup menghadirkan diri ke perhimpunan tersebut walaupun berhadapan dengan pelbagai halangan dan rintangan.

"Saya mewakili Dewan Ulama Pas Pusat ingin merakamkan ucapan syabas yang tidak terhingga kepada seluruh peserta Bersih yang hadir di Kuala Lumpur pada hari semalam (Sabtu lalu)," katanya seperti dipetik dari http://harakahdaily.net.

Tambah Harun, beliau juga yakin bahawa seluruh penyokong Pas dan Bersih tidak akan serik sama sekali untuk meneruskan perjuangan tersebut.

Perhimpunan Bersih kelmarin telah mengundang kemarahan pelbagai pihak terutamanya orang awam dan para peniaga.

Lebih 100 laporan polis telah dibuat oleh peniaga kecil di sekitar ibu negara kerana mengalami kerugian kira-kira RM100 juta akibat perhimpunan tersebut.

Malah pendapatan pemandu teksi juga terjejas pada hari perhimpunan itu diadakan kerana tidak dapat menjalankan tugas seperti biasa.

Orang ramai juga turut menolak dan mengutuk perhimpunan tersebut kerana telah menggugat keamanan negara yang dipertahankan selama ini.

JOM TENGOK VIDEO NI MATI SHAHID KA MATI KATAK?????????



KPS : MATI KATAK....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar