Jumat, 10 Juni 2011

PR MEMANG CELAKA


KENYATAAN YANG CELAKA DARIPADA KETUA PEMUDA PAS WILAYAH PERSEKUTUAN.....

Pemuda PAS Wilayah Persekutuan menyelar tindakan Pemuda Umno yang meminta polis bertindak awal terhadap penganjur demonstrasi BERSIH kerana alasan yang diberikan didakwa tidak berasas.

kamaruzzaman mohdKetua Pemuda PAS Wilayah Persekutuan Kamaruzaman Mohamad (kiri) sebaliknya mendakwa tindakan musuh politik mereka itu didorong "ketakutan" menghadapi gelombang kebangkitan rakyat pada 9 Julai ini.

"Ketika Himpunan BERSIH 2007, mereka juga membuat dakwaan yang serupa. Namun sehingga ke hari ini dakwaan itu gagal dibuktikan. Para peniaga sekitar Kuala Lumpur khususnya di Jalan Masjid India dan Jalan Tunku Abd Rahman masih dapat meneruskan perniagaan.

bersih rally 271207 01"Tidak ada yang diistihar bankrap kerana himpunan BERSIH. Tiada kedai-kedai yang dipecah masuk, tiada peniaga yang cedera, tiada harta awam yang rosak," katanya.

Malah, Kamaruzaman juga menegaskan, sebelum dan selepas himpunan itu, peniaga menerima kunjungan pelanggan yang begitu ramai.

Bimbangkan keamanan tergugat dan mata pencarian penjaja terjejas, Pemuda Umno hari ini membuat laporan polis meminta pihak berkuasa mengambil tindakan awal terhadap demonstrasi BERSIH

DEPA NI BUKAN PENIAGA, SEBAB TU DEPA X TAU BETAPA AZABNYA BILA RUSUHAN TERJADI. KEDAI TERPAKSA DITUTUP, JUALAN TIDAK ADA, ANAK BINI KENA BAGI MAKAN, TAPI PUAK PR BUAT DON'T KNOW SAJA. PUAK PR NI TELOQ BUKAN ADA PON, BARU FRU BALING BOM PEMEDIH MATA ATAU SEMBUR DENGAN AYAQ TERUS MASUK KAT TEMPAT ORANG AWAM. KAT TAMAN KPS ADA LA BEBERAPA EKOQ YANG AKAN KE SANA DARI KULIM NI. TINGGAL ANAK BINI NAK PI DEMONTRASI TAPI X PA SEBAB "PAS FOR ALL". KESIAN KAT ANAK YANG KECIK TU.

KPS: MAK KPS BERNIAGA TEPI JALAN, KPS CUKUP MASAK APA AKAN JADI KLAU SEHARI X BOLEH MENIAGA, TAPI PUAK PR X AKAN KISAH SEMUA TU....DEPA MEMANG CELAKA.

1 komentar: