Rabu, 15 Juni 2011

HANYAQ DAN HANJING....PENJILAT KAKI AMBIGA......NGO MELAYU AKAN AJARKAN APA ITU 13 MEI KEPADA PENJILAT AMBIGA


Kononnya nak pilihan raya bersih....tapi depa sendiri hanyaq(hanyir). Apa lagi yang tak bersih? Pilihan parti PKR ka? Kes husam bagi duit kat kickdefella ka masa muktamar baru lepas? DAPig nak buat pilihan raya masjid ka?

Sebenarnya ambiga nak buat tragedi 13 Mei kali dua. Dia x pernah tengok apa akan jadi bila melayu islam tercabar....dia nak sangat jadi ratahan......silakan kata KPS.


FRU nanti yang akan jadi mangsa....sebaik-baiknya lepaskan saja askar untuk selesaikan penjilat AMBIGA. Baru depa tau apa itu demonstrasi. Klau kat luar negara dah lama depa mampuis....cuma kat Malaysia kita dok layan depa baik2.

KPS berpendapat kepada sesiapa yang menganggap pilihan raya malaysia x bersih sila mohon kerakyatan Israel. Sebab kat malaysia x bersih bagi depa. Sila nyatakan hadis mana? dalil mana? kita disuruh berdemonstrasi? hanya pok nik saja kata kita berdemonstrasi masa solat. solat bukan demonstrasi...solat itu menyerah diri kepada ALLAH...demonstrasi itu tunjuk perasaan...protes...x kan solat kita protes ALLAH....sebenarnya demonstrasi itu boleh dalam keadaan tertentu tapi bukan keadaan sekarang...salah satu minta bersih nama kononnya alamat lain tapi mengundi di tempat lain. Anwar dok KL mengundi di penang hang pa x hingaq ka?


Bagi juak2 ambiga persetankan peniaga...biaqkan pemandu teksi...klau sapa dalam ambulance jalan sesak biaq mampus....pelancong kata malaysia x aman biaqkan....bagi depa ambiga harus dijilat....

sila rujuk hadis ini:-

" SESUNGGUHNYA ALLAH BENCI KEPADA ORANG YANG KEJI DAN MEMBUAT PERKARA KEJI DAN MENJERIT-JERIT DI JALANAN. (HADIS RIWAYAT IBN DUNYA DARI JABIR ra)

SEMOGA ALLAH DATANGKAN PERTOLONGAN MENGHAPUSKAN PENJILAT AMBIGA ANTI ISLAM ITU.


KPS : BANGSAT CUMA SATU TEMPAT,....MAMPUS SAJA

Tidak ada komentar:

Posting Komentar