Rabu, 16 Januari 2013

LISTEN....SIAPA SEBENARNYA BAWANI??? WAJIB DIKETAHUI

SUDAH TENGOK VIDEO DI ATAS? SI BAWANI SEBUT BEBERAPA NEGARA YANG BERIKAN PENDIDIKAN PERCUMA???? CUBA TANYA BAWANI APAKAH NEGARA TERSEBUT YANG DINYATAKAN OLEH BAWANI ADA PENDIDIKAN DI NEGARA TERSEBUT ADA DALAM BAHASA SELAIN BAHASA IBUNDA????? ADAKAH NEGARA YANG DISEBUT ITU MENGIKTIRAF PERAYAAN YANG BERBEZA DARI PENDUDUK ASAL MEREKA????? APAKAH BAWANI MAMPU BERSUARA SEDEMIKIAN DI NEGARA BERKENAAN????? KPS TIDAK MAHU JAWAB, KPS PASTI SETIAP ANDA ADA JAWAPAN....SEBELUM HUJAHAN LANJUT, JON TENGOK VIDEO NAMEWEE...WALAWEH...... INI MAMAT YANG PERNAH MENGHERET MAK AYAH DIA MOHON MAAF PADA RAKYAT MALAYSIA....HAHAHHA....JANGAN KITA LUPA.....BERBALIK KEPADA CERITA ASAL.....SIAPA BAVANI????? HEROKAH????? SAMSENGKAH????? PEJUANGKAH????? ATAU ADA LAIN YANG TERSEMBUNYI.....MAKA, KONKLUSI PADA SOALAN DI ATAS....SIAPAKAH BAVANI??????
JOM KITA SIASAT......
PSM.....APAKAH MAKSUD SEBENAR AKRONIM P....S....M.....????? KASI KOREK FAKTA DISEBALIK SEMUA INI....
PSM ADALAH RINGKASAN KEPADA PARTI SOSIALIS MALAYSIA. IANYA SERPIHAN PARTI RAKYAT MALAYSIA(PRM). DAN DITUBUHKAN PADA TAHUN 1998.
JADI BAWANI BERSELINDUNG DISEBALIK DIRINYA SEORANG WANITA TETAPI HAKIKAT MENYEBUT DIA ADALAH PROKSI KEPADA DAP DAN PARTI SOSIALIS MALAYSIA YANG DIHARAMKAN. SEKARANG SUDAH BERGABUNG DENGAN PARTI KEADILAN NASIONAL DAN KINI DIKENALI SEBAGAI PARTI KEADILAN RAKYAT....PKR....
JADI SAH LA BAHAWA BAWANI ADALAH AGEN HALUS PR DALAM MENYEBARKAN IDEOLOGI PEMBANGKANG DALAM MENGHURU-HARAKAN KEADAAN. JADI, SOALAN KPS DI ATAS TADI SUDAHKAH ANDA JAWAB???? SIAPAKAH BAWANI PADA HEMAT ANDA???? HEROKAH????PEJUANGKAH????SAMSENGKAH???? ATAU SESUATU LAIN YANG 'TERSEMBUNYI' ? HARAP ANDA SUDAH ADA JAWAPAN MUKTAMAD SEKARANG..... UNTUK LEBIH JELAS, RUJUK KENYATAAN PENASIHAT PROGRAM BERKENAAN....
LISTEN.....HADI AWANG KATA VIDEO BUTA, PEKAK, BISU TULI...

52 komentar:

  1. Tak kisah la. Yg penting kita hormsati demokrasi. Bukan macam Sharipah tu. Setakat jadi anjing UMNO jer la.

    BalasHapus
    Balasan
    1. demokrasi tu sistem pemilihan pemerintahnya...dalam hal lain bukan boleh buat sesuka hati, bodoh la kamu ni

      Hapus
    2. salam, sharifah bertindak kerana dia seorang yg lebih dewasa dan berintelek, dan sbg lecturer, dia tidak mahu pelajarnya keluar tajuk program itu, jadi jgn semua nk salah kan umno, terima kasih wahai saudara bongo tada otak.

      Hapus
    3. Macamana program motivasi untuk wanitamasa depa boleh jadi forem politik?. Bawani ni memang anjing DAP, menyalak ikut suka dia nak menyalak. Tak kera tempat....

      Hapus
    4. sb tu lah puan sharifah menemplak, itu pun dia da bg microphone untuk bersuara da cukup ok, pastu nk lebih2, kasi hantam saja budak tak faham bahasa itu.

      Hapus
    5. ade gak mlayu sokong indu.....muskil2

      Hapus
    6. tu nama dia melayu makan semot itam banyak !

      Hapus
  2. Bawani jadi anjing PAS

    BalasHapus
    Balasan
    1. no..anjing ambiga

      Hapus
    2. salam, dia adalah Perosak Negara !! dan masih lagi ada ramai peljar di UUM bersembunyi dan jika tgk video ada yg menepuk tangan tanda sokongan, saya harap pihak UUM boleh kauseling atau menasihati tindakan mereka, provokasi pada emosi hanyalah tindakan bodoh, harap mahasiswa lebih matang dan berfikiran jauh dari negativiti.

      Hapus
    3. no dia mmg anjing la

      Hapus
  3. Bawani jadi barua PR..

    BalasHapus
  4. mahasiswi yg dilatih pakatan rakyat menjadi ejen makhluk perosak dan barua celaka utk memperlekehkan pemimpin kerajaan BN yg paling berjasa kpd bangsa,agama dan negara ini. Sewajarnya mahasiswi ini digesa agar menamatkan pengajian di universiti kerajaan.

    BalasHapus
  5. Cara percakapan yang agak biadap dengan menjatuhkan maruah seseorang di depan khalayak ramai adalah sangat memalukan, jika minta untuk dihormati bukanlah dengan begitu caranya, respect is something that you earn, not by asking, anda malukan seorang pelajar, jutaan rakyat malukan anda.

    Lain yang ditanya, ditujukan fakta, tapi bila menjawab, lebih hebat dari seorang doktor veterinarian, siap ceritakan lagi masalah kucing, anjing, ikan, jaws (binatang apa nie? kah kah kah).

    BalasHapus
    Balasan
    1. salam, saya tidak rasa dia memalukan pelajar itu, secara relatifnya, cara cik bawani bercakap senditi menunjukkan yg dia melepaskan geram, anda sbg pelajar dan cara anda untuk berkata2 atau menyuarakan pendapat perlulah lebih profesional dan tanpa provokasi, saya rasa sbg lecturer puan sharifah bertindak sbg lecturer membetulkan balik keadaan di situ dengan tidak memesongkan subjek matters program tersebut dari menjadi subjek perbincangan yg berlainan.

      Hapus
    2. sdra waqiuddin mohamad, anda berada di tempat kejadian ke? kalu anda berada di tmpt kejadian, apa tindakan anda di saat majlis nak ditutup tetiba ada seseorg yg menghalang dgn cara yg sinis... ada otak kan fikirlah....

      Hapus
  6. Kalau bawani tidak bermula dengan biadap perkara ni xakan berlaku...pandai bdingkan negara kita dgn negara lain kalau pasal brang percuma tp hsrga barang yg tinggi dinegara lain kau xnpk...buta?

    BalasHapus
  7. bawani si hitam bnyak mulut.menumpang ja.BLAH DARI MALAYSIA!!!...hitam mcm sampah..saja bagi orang ISLAM BERGADUH!BODOHHH HINDUU PARIA BAWANI!

    BalasHapus
  8. Dasar pencacai..semua kerajaan buat semua tak betul. Tp diorg buat demo, memburukkan negara kira betul pulak..

    BalasHapus
    Balasan
    1. salam, mereka pasti akan berkata mereka dari pihak pembangkan dan mmg kerja mereka membangkang, saya rasa itu adalah comment paling bodoh dari mereka,mcm kes bawani ini, dia memberitahu kenapa di filipina, di china dan di negera yg dia sebut tadi bole mendapat pendidikan percuma, secara relatifnya, cik bawani ini adalah seorang yg kurang cerdik, kita tidak tahu bagaimana kerajaan di neraga tersebut mentadbir negara mereka, mungkin sbg contoh di filipina pendidikan diberikan percuma tapi taraf hidup meningkat dan kerajaan perlu menaikkan cukai atau sumber2 lain untuk meningkat kan sumber kewangan negara, jika dibandingkan dengan malaysia, siapakah bawani si budak mentah yg bukannya menteri kewangan negara dan juga juruaudit negara malaysia ini dan kenapa pula dia berhak untuk memberi bilangan peruntukan dari kerajaan, persoalannya, siapakah dia ? layakkah dia ? bawani seorang dari pencetus idea fanatik. sila buang beliau dari uum, salam.

      Hapus
  9. dlm kes ni yg slh adala sharifah tu ...tp cina apek wee meng chee plk dah ambik kesempatan..klu nk hukum jgn hukum Bavani..she's not a threat to our country.But, that monkee wee meng chee is a threat to our national harmony and solidarity.This time don't let him go...

    BalasHapus
    Balasan
    1. tidak, puan sharifah hanya menjalankan tugas sbg lecturer dan juga juruacara, dia tidak memalukan atau melakukan apa2 perkara yg tidak bagus kepada bavani, bavani lah yang mengambil kesempatas di atas program lain untuk memprovokasi kan isu2 yg tiada kaitan dengan program tersebut, jika anda sbg jurucara sesuatu program, jika ada penonton bertanya kan soalan yg berlainan, sudah semestinya anda akan cuba hindari perkara tersebut, itu dinamakan profesionalisma.

      Hapus
  10. Asal bukan Amno.. Satu malaysia dah tau woii camne perangai anjing2 amno.. Kahkah.. padan muko korang..

    BalasHapus
    Balasan
    1. kepala hotak ko bodoh, ko tak paham jgn cakap, pg duduk bawah ketiak anuwar.

      Hapus
  11. Pemikiran seorang Mahasiswa yg telah berjaya ditakluki oleh jarum halus puak Anwar. Sama seperti Kaldai Adam Adli & sekutunya.

    Cara persoalan adalah berbentuk provokasi gaya pembankang. Mereka mudah terpedaya dengan hasutan puak Anwar.

    Kesin, kurang upaya pemikiran.

    BalasHapus
    Balasan
    1. bukan semua pelajar berjaya di keldaikan, harap maklum.

      Hapus
  12. bavani anjing pariah

    BalasHapus
    Balasan
    1. setuju....die mmg anjing buangan

      Hapus
  13. Berbeza pendapat adalah lumrah,, tetapi tindakan sharipah itu nampak sgt tak menngambarkan tahap pemikirannya...hujah di balas dengan hujah..tak salah meminta pendidikan percuma...saya pun sokong pendidikan percuma...hanya org yang tak waras sahaja yg takmau pendidikan percuma..

    BalasHapus
    Balasan
    1. dan hanya org paling tak waras jugalah meminta semuanya percuma, org waras sentiasa memikirkan apa, kenapa, bagaimana, apa akan jadi jika pendidikan menjadi percuma, tangungan negara meningkat, dan kerajaan terpaksa menaikkan cukai atau sesuatu untuk menampung keadaan berikut, dan pabila anda bekerja pula, kata cukai pula tinggi, nk free, adakah anda bodoh ? tak habis2 dengan petronas kaya lah itu lah ini lah, jgn jadi bongok dan berfikir sebelum berkata.

      Hapus
    2. ko ni yg bongok dan bahalol sebenarnya! Anjing kurap umngok/be end! bangsat!!!

      Hapus
    3. kah kah kah, cacai pkr da panas, shuuh shuuhh, nah amek kepala ikan, main jauh2, ni sembang org besar.

      Hapus
  14. Sye x sokong pendidikan percuma sbb ianya bakal menyusahkan taxpayer. Itu fikiran org yg waras.ckupla kite dimanjakan.

    BalasHapus
    Balasan
    1. betul tu, kerajaan suatu masa akan menaikkan cukai atau pun minyak atau pun apa2 di kemudian hari, kita tidak tahu, dan pelajar bodoh mcm bawani la terlah membuat provokkasi paling bodoh, suatu masa bila beliau di alam pekerjaan nnt dia merasakan cukai tinggi nk cukai free pula, then benda lain pula kna naik, mereka berkata2 menggunakan kepala lutot.

      Hapus
  15. Nampak sgt yg otak awk dah karat..komen awk penuh dgn unsur perkauman n anti-pembangkang...fikir secara praktikal...kenapa setiap suatu yg berlaku dilihat dr segi perkauman n atas dasar fahaman politik...Malaysia x akn maju selagi ada org mcm awk, yg tanpa segan silu mengutuk n menghina org lain segini...

    BalasHapus
    Balasan
    1. kepala hotak awak mmg betul dan mmg kami anti pembangkang, kerana semua provokasi dan juga tohmahan adalah lebih kepada cacian yg bodoh, bukan teguran yg professional.mana dia dapat idea yg gdp dan juga perbelanjaan yg betul2 diutarkan, adakah dia itu menteri kewangan malaysia ? jgn jadi bodoh dan berfikir betul2 wahai manusia, Jgn harap nk dapat benda free free tanpa usaha dan bukan anda seorang saja manusia yg hidup di malaysia, ramai lagi tangungan dan jgn menyesal jika suatu hari anak anda dan juga cucu anda menghadapi masalah yg lagi teruk. fikir fikirkan lah mangkok.

      Hapus
  16. Mmg d way bawani cakap agak rude.. tgk cara dia mentioned the grrreatt a samad said..... lidah tebal kn...

    n dia dah siap detail pasal GDP all... mmg dia kesitu utk provoke... sbb tu sharifah blasah dia... tgk dlm u tube pasal dia bagi xplanation yg forum hari tu mmg govt nak brainwash student.. cakap cam curl... yg ko siap bawak detail country yg free education la, GDP la . tu utk apa.... bangang bawani ni...

    n, I have free education... I am a scholar student... nak free blaja rajin2 la wei... dpt kn scholarship... kn...

    BalasHapus
  17. NEGARA YANG DIHUJAHKAN BAWANI KONONNYA PENDIDIKAN PERCUMA MENGENAKAN CUKAI YANG TINGGI DISAMPING MINYAK JUGA LUAR KAWALAN SUBSIDI KERAJAAN. UNTUK INFO JUGA, TURKI TIDAK MENYEDIAKAN PENDIDIKAN PERCUMA.

    BalasHapus
  18. sharifah zohra,apologies to all the animals..bnyak macai UMNO dkt cni.woi,dah kurang ajar minta maaf,adab mana yang korang pakai?korang masuk universiti org ceramah yang bukan2 mana org tak marah.ape jasa2..jangan nak ungkit jasa umno bila mana ada beribu kes penipuan,kes songlap dan lain2 dalam umno..ko dgn botak jib sme je.

    BalasHapus
    Balasan
    1. kepal hotak ko laa bongok, nampak sangat ko bukan org malaysia, ok kalo tak ungkitkan pon apa pkr buat kat malaysia skarang ? tanah kat kedah apa jadi ? isu kalimah Allah bole plak main tarik balik plak konon2 tak salah,pastu badjet suma buat betol, waklu la woi, kepala otak ko kat jubo tu bole geng bang non, kalo da pemimmpin tak da pendirian, dah tentu suatu hari org bg duit lagi songlap sampai negara tak da trus, bodoo tak pakai otak tukang komen di atas.

      Hapus
    2. khir toyo..mahathir..scorpane..feedlot my banglow..export to singapore water 0.0001 sen?..no oil royalti for kelantan.wah..55 years kelantan cant get a better road?so your BN just jaga MAcai sahaja lah tapi duit semua sapu?

      Hapus
    3. bro..singapore merdaka same2 dengan malaysia..55 tahun jarak antara mata wang boleh jauh berbeza ke?sampai 3 kali ganda..mne lah agak2 nye duit2 hasil tanah malaysia..masuk poket sendiri..qoute ratu naga..Ngehngehngeh..macam macai bru lepas habis skolah rendah..bro..begitu juga dengan brunei..siap boleh bagi elaun untuk penganggur..macai seperti anda memang tak nampak kan?mane nak nampak..bila anda tiada otak..

      Hapus
  19. bila dah bangang tak nak mengaku..lepas tu salahkan haiwan..manyak masaalah owh animal2

    BalasHapus
  20. SW1M back to shore lah..ANIMAL-ANIMAL at this PAGE have a lot of problem

    BalasHapus
  21. Kenapa fb uum pun kecam zohra..kecian dia

    BalasHapus
  22. sebab dia bodoh..hahahaha

    BalasHapus
  23. page ni macam bangsat je

    BalasHapus
  24. ISUNYA BUKAN SOAL PENDIDIKAN PERCUMA, BUKAN SIAPA BAWANI TAPI SOAL SIKAP SHARIPAH YG TAK PROFESSIONAL, ITU SAJA!!!

    BalasHapus
  25. Cube fikir dalam2 sikit.
    Selame ni cine, india ade ke respect kite melayu ni( i mean in real life).
    Xde. Sikit pun xde. Kite dihenyak-henyak je.
    Daripada point yg disampaikan Bawani tu, cube fikir umur 19-22 boleh nampak ke isu-isu macam tu siap fakta walaupun xberapa tepat.
    Mesti ade pihak yg eksploitasi budak tu.
    Lagi 1, orang melayu islam kite ni memang memerlukan orang-orang berani macam Sharifah ni.
    Dalam banyak isu lain, ade orang melayu islam kite ni nak marah bile orang lain sentuh hak kite. Xde jugak. Sembang je lebih, telur masuk ke dalam.
    Nampak rasis,semestinya. Ini yang kite perlukan untuk survival melayu.
    Jangan sampai diorang dah dapat kuasa, tahu la korang kat mane lepas ni kalau xjadi kuli, korang berambus la dari Malaysia(Tanah Melayu xde dah). Fikir-fikirkan la.

    BalasHapus
  26. ko org jangan biadap sangat..ko org2 melayu gampang pukimak dahlah makan duit kerajaan cukup2..jangan buka mulut lagi..diam2 saja kat rumah..kalo ko org x de sistem sultan pasti Cina atau India memegang negara ini..ini bukan pun negara ko org..ko org pergi la cari dalam buku sejarah antarabangsa ko org ni dtg dari mano? ko org ini dtg dari Indon..jangan biadap sangat lagi..ko org tutup sejarah.. mesti lah jujur..ckp je 1 malaysia xpi duit dan segala kemudahan ko org makan sendiri..cuba buat kaji selidik sikit..org Melayu ni hampir 99% kerja di bidang kerajaan...cina bisnes sendiri india jadi kuli pula..ape yg sedang berlaku ini..itulah kami PKR/DAP mau mengubah keadaan ini..satu hari nanti Melayu semua akan lari balik ke negara asal ko orng INDONESIA... kalo Cina dan India takde di Malaysia mampus la malysia..mata wang terus turun xde da lagi bisnes..jadi macam negara indonesia..ko org hidup dalam bantuan kerajaan..bangsat melayu.. hapuskan UMNO dan hapuskan sistem Bumiputra!!!

    BalasHapus
  27. Bodohnye anonim? ko ingat melayu bodoh sangat ke nk bisnes? kesian je kat kaum2 lain..ko tgk skrg bisnes sapa pegang? melayu la beb... jutawan dah ramai melayu..ko je masih bongok... skrg ni takat org cina xnk supply bole p korea.. xd ,masalah la soal bisnes...blogger bape ramai da bukak butik sana sini....org katak dalam tempurung je pk org cina je pegang bisnes....tanoa kaum2 tu malaysia lingkup..statemen paling bodo aku tgk

    BalasHapus