Minggu, 23 September 2012

NGEH KHOO HAM DAKWA NIK AZIZ LOW STANDARD ????

NGEH NI TAK PUAS HATI TANG MANA LAGI????? LAPAQ PENERAJANG KOT ?????
SHAH ALAM - Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin menyifatkan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham tidak faham perasan umat Islam yang membantah filem Innocence of Muslims. Ahli Parlimen Rembau itu mempersoalkan kenyataan terbaru Koo Ham dalam Twitternya yang mengatakan pemikiran beliau dan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir masih dibawah standard. "Apakah sebab saya nak mempertahankan kesucian Islam dan maruah Muslim saya dianggap low standard? Ini bukti Koo Ham tidak faham perasaan Muslim," katanya. Menurutnya, kenyataan Koo Ham itu didorong perasaan marah kerana beliau dan Zambry mendedahkan sikapnya yang didakwa prejudis dan anti Islam. "Apakah Pas juga low standard? Kenapa dia marah sangat," katanya. Sebelum ini, Koo Ham dalam laman Twitternya didakwa mempersoal rancangan Khairy menganjurkan protes dan menyatakan umat Islam menghabiskan banyak masa dan tenaga mengenai isu berkenaan. - SH.
YANG BANTAH BUKAN SAHAJA, KJ, ZAMBRY, MALAH PAS DAN NGO BUKAN ISLAM....APAKAH NGEH TURUT MENAGNGGAP POK NIK SEBAGAI 'LOW STANDARD?????? KEBARANGKALIAN ITU ADA....WAJIB DIKETAHUI...BANYAK PARTI KOMPONEN BN YANG TURUT SERTA MEMBANTAH....PR HANYA PAS....DAN PKR HANTAR WAKIL TIAN CHUA...PAK NUAR????? DAP??????

4 komentar:

  1. Tuan, blog tuan dah saya link dalam blog saya, minta jasa baik untuk linkkan blog saya dalam bloglist tuan.

    www.putrarahman.blogspot.com

    BalasHapus
    Balasan
    1. alright, saya linkkan blog tuan. terima kasih kerana sudi linkkan blog saya di blog tuan

      Hapus
  2. Betul lah NGEH KOK HAM INI ANAK BABI...DIA BUKAN NYA X FAHAM TAPI SAJA BUAT X FAHAM...NK TUNJUKKANPADA UMUM YG DIA MMG HRBAT KONONNYA...TP DIALAH SEBENARNYA ANTARA WAKIL RAKYAT PALING BODOH DIMALAYSIA NI...BERDASARKAN TINDAKAN2 NYA SEBELUM INI.....NGO KOK HAM MMG BABI....

    BalasHapus