Selasa, 25 September 2012

BLOGER PR MANA JADI NAK JADI PENCERAMAH BTN ?

SEORANG BLOGER WANITA PKR YANG MENGGUNAKAN NAMA OMAK KAU DALAM BLOG BELIAU MENGHADIRI KURSUS BIRO TATA NEGARA......TAPI SIAP DIA BUAT KENYATAAN TAK AKAN LUNTUR UNTUK SOKONG PR....WOI...LANTAK LA HANG NAK SOKONG PR ATAU TAK.....HANG MEROYAN APA PASAI?????INGAT KPS HERAN KA???? KALAU DUIT BR1M PUN HANG KUTUK TAPI MELANTAK TETAP SAMPAI LUMAT....BERSEDIA UNTUK MENJADI PEMBANGKANG UNTUK PENGGAL SETERUSNYA WAHAI PENCACAI PEMBANGKANG.....

2 komentar:

  1. Assallamualaikum,saya menghadiri kursus BTN beberapa kali termasuk di Janda Baik sessi kedua tahun 1986 saya tidak menganggotai mana mana parti siasah selepas kursus ini PMU ke 10 atau 11 saya tak ingat tetapi saya di beri amanah untuk menentukan orang Melayu,beragama Islam menang Alhamdullillaah saya menjalankan amanah sebaik mungkin UMNO disahkan kembali,BN menang salute pada Pak Kadri.

    BalasHapus
  2. Saya salah seorang yang berjuang supaya UMNO disahkan kembali selepas di haramkan pada tahun 1986 sunggoh berasa sedih dengan hamba ALLAH yang menghadiri kursus BTN tetapi tak mendapat ilmu anda tak tau apa yang saya dan rakan rakan yang kebanyakan nya telah kembali menghadap illaahi,kami menghadapi dan melihat serta untuk pengetahuan kami saja sepak terajang politik anda yang masih melilir lagi jangan buat lawak bodoh.....???

    BalasHapus