Jumat, 05 Agustus 2011

SULTAN DAN PEMBESAR NEGARA DITUDUH 'FREEMASON' OLEH TOTOK PAS.......WAJIB SEBARKAN

KPS PUN TIDAK TAHU UNTUK MENGULAS BAGAI MANA ISU INI ? YANG PASTI INI ADALAH SATU TUDUHAN YANG AMAT KERAS DAN TIDAK WAJAR. SEBAGAI SEORANG ISLAM KPS TERASA AGAK TERHIRIS DENGAN TUDUHAN TERSEBUT TERHADAP BEBERAPA ORANG SULTAN DAN JUGA PEMIMPIN NEGARA, WAL HAL PEMIMPIN MEREKA SENDIRI JELAS MENGAMALKAN KESESATAN.

INI MEMANG SESAT.....

KPS TIDAK PASTI APAKAH SESEORANG YANG MENGGELARKAN DIRI SEBAGAI IBNU HASYIM INI TERLIBAT DALAM BUKU "RAHSIA SIMBOL YAHUDI" YANG TURUT MENYERANG PENGAKAP KONONNYA ADA UNSUR 'FREEMASON' DALAM IKRARNYA PENGAKAP. ANTARA YANG TERKANDUNG DALAM IKRAR PENGAKAP IALAH "TAAT PADA PERINTAH TUHAN". SEBAGAI SEORANG AHLI PENGAKAP KPS INGIN BERTANYA APAKAH "PATUH PADA PERINTAH TUHAN" ITU FREMASON?

BERBALIK KEPADA DAKWAAN IBNU HISYAM. BELIAU CUBA MENGAITKAN SULTAN PERAK(CUBAAN MENGAITKAN) DENGAN GERAKKAN FREEMASON. DAN ANTARA PARA KOMENTAR YANG MEMBERI KOMEN DI RUANGAN TERSEBUT YANG MENGAKU KONONNYA DIA MERUPAKAN PENGKAJI FREEMASON MENYENARAIKAN BEBERAPA SULTAN DAN PEMBESAR NEGARA DALAM SENARAI SUSPEK FREEMASONNYA.



Anonymous said...

Saya saorang pengkaji freemason dan dalam kajian saya mereka2 ini adalah suspek ahli fremason diMalaysia

Mahathir Mohamad,Khir Toyol, Najib Tun Razak,Mukriz Mahathir, Ananda Krisnan,Sultan Perak Azlan Shah, Sultan Selangor, Yang dipetua Negeri Sembilan yang baru meninggal dan adiknya.

Perhatikan bagaimana mereka menolong sesama mereka untuk dinaikkan pangkat, contoh bagaimana Mahathir menolong Azlan Shah menjadi ketua Hakim Negara dan kemudian nya menolong Azlan Shah naik tahta diPerak secara membelakangi kaedah yang diterima pakai untuk melantik pewaris Sultan Perak. Azlan Shah menolong Mahathir semasa krisis dengan raja2 melayu. Perhatikan bagaimana Mahathir menolong Ananda Krisnan dalam perniagaannya. Perhatikan bagaimana Mahathir menolong Najib naik dalam kerjaya politiknya.Perhatikan bagaimana Azlan Shah menolong untuk menaikkan imej Najib dalam krisis diPerak ini satelah imej Najib menjunam akibat kekalahan BN di KT.

Untuk semua, sama2 kita perhatikan orang2 yang saya senaraikan dan sebarkan betapa bahayanya mereka2 ini kepada Islam dan Malaysia.

KENYATAAN DI ATAS BUKAN LAGI 'SUSPEK' TETAPI ADALAH TUDUHAN KERANA BERHUJAH DGN HUJAHAN PENUH KEBODOHAN DAN MENYERU KEPADA ORANG RAMAI BAHAWA SENARAI DI ATAS ADALAH BERBAHAYA. ANTARAI 9 ORANG YANG TERSENARAI ADALAH......

1) TUN MAHATHIR
2) DR. KHIR TOYO
3) DATO' SERI NAJIB
4) DATO' SERI MUKRIZ MAHATHIR
5) DATO' ANANDA KRISNAN
6) SULTAN AZLAN SHAH(SULTAN PERAK)
7) SULTAN SHARAFUDDIN(SULTAN SELANGOR)
8) YANG DIPERTUA NEGERI SEMBILAN TERDAHULU(DIPERCAYAI TUANKU JAAFAR TUANKU ABDUL RAHMAN )
9) ADIK KEPADA TUANKU JAAFAR TUANKU ABDUL RAHMAN)


DAN INI DISAMBUT OLEH IBNU HASYIM...

Ibnu Hasyim said...

Satu komen yang baik, saya akan panjangkan, Insya Allah!.


ANTARA KOMEN LAIN IALAH....

Anonymous said...

kalau tuan-tuan sekalian datang ke ipoh cuba tuan-tuan lalu Jalan Sultan Azlan Shah. kat jalan tu terletak nya kelab golf diraja perak yang mana tauke nya mesti lah sultan perak. bersebelahan pintu masuk utama ke kelab golf tersebut terdapat sebuah bangunan yang mempunyai rekabentuk yang unik. dipercayai bangunan tersebut adalah salah sebuah logde freemason yang terdapat di malaysia. kisah bangunan ni pernah tersiar dalam majalah mastika dalam 2-3 tahun lepas. apakah satu kebetulan logde tersebut berada dalam kawasan kelab golf milik sultan perak? atau ade sape-sape yang boleh tolong beri penjelasan lanjut.......

maun said...

Dari tindakan dalam kes kemelut Perak kemungkinan itu mungkin ada. kebencian terhadap Islam walaupun tidak ketara menampakkan berat sebelahnya terhadap pentadbiran yang bersih yang cuba dibawa oleh DS Nizar. Keengganan dan dolak dalih unutk membubarkan DUN menampakkan bukan sahaja ciri-ciri Freemason seperti dibincangkan bahkan fahaman Zionist sudah mula mengambil tempat dalam politik UMNO.
February 23, 2009 9:55 AM

SEMUA HUJAHAN DI ATAS DIJAWAB DENGAN SEMPURNA OLEH SEORANG.......

Anonymous said...

Assalammualaikum.

Pertama sekali saya ingin memohon maaf jika pendapat saya yang akan saya huraikan disini menyinggung mana-mana pihak. Saya tidak memihak kepada mana-mana parti. Cuma ingin menjelaskan apa yang saya rasakan tidak betul.

Sebagai anak jati Perak, saya rasa terpanggil untuk menerangkan sedikit fakta yang saya tahu tentang komentar saudara kita yang mengkaji "freemason" pada "February 22, 2009 8:50 AM"

Sultan Perak sekarang Sultan Azlan Shah dinaikan ke tahta dengan kaedah "Membelakangi cara yang di terima pakai" bagi mengelakan negeri Perak dari menjadi porak-peranda.

Sultan Idris iaitu Sultan Perak sebelum Sultan Azlan memang agak terkenal dgn sifat-sifat yang kurang baik. Malah baginda mangkat pun ketika sedang merasmikan pembukaan kelab malam disekitar Sitiawan/Lumut. Jika di ikut kaedah yang di terima pakai maka anakanda Sultan Idris iaitu Tengku Chik akan menerajui tahta. Boleh dikatakan semua rakyat Perak mengetahui bahawa sifat Tengku Chik ini tidak jauh bedanya dari Ayahandanya. Malah ada yang menyatakan lebih teruk iaitu beliau kuat berhutang dengan menggunakan statusnya sebagai kerabat diraja. Malahan, tindakan pertama yang diambil oleh Sultan Azlan ialah membuang perkataan "Royal" dari nama hotel Casuarina Ipoh. Ini dilakukan supaya tidak ada kerabat diraja boleh menyalahgunakan istilah itu untuk berhutang dan menyalahgunakan bilik-bilik hotel itu.

Satu lagi pembetulan yang ingin saya utarakan ialah komentar dari pembaca pada "February 22, 2009 5:53 PM" yang menyatakan "apakah satu kebetulan logde tersebut berada dalam kawasan kelab golf milik sultan perak?" - Masons lodge itu tidak terletak didalam kawasan kelab golf itu tetapi cuma bersebelahan. Dan janganlah menggunakan publisiti dari artikel majalah Mastika kerana saya sendiri yang membawa saudara Shahidan Jaafar (pemberita Mastika ketika itu sekarang Penolong Pengarang) membuat tinjauan dan liputan mason lodge di Ipoh itu.
Dan untuk pengetahuan saudara "Tauke" RPGC (Royal Perak Golf Club) atau Kelab Golf Diraja Perak ialah En. Low Teck San. RPGC ditubuhkan pada tahun 1932 ketika kita masih dibawah jajahan British. Jadi adakah saudara ingin menyatakan bahawa pada tahun 1932 Sultan Perak ketika itu Sultan Iskandar Shah (1918-1938) adalah anggota Freemason?

Sebagai umat Islam saya percaya bahawa kita diajar untuk membuat kaji selidik yg mendalam dan mendapatkan bukti-bukti kukuh sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan yang boleh mengeruhkan keadaan.

Sekian.
Wassalam.
February 23, 2009 11:26 AM

SETERUSNYA INI ANTARA KOMEN......

Hati busuk Allah Benci.. said...

kalu pasal kelab rotary dengan lion... baik tak yah nak citer... di kelantan pun aktif giler... kenapa TOk Gundu Nicky Ajis bg kelab tu beroperasi di Kelantan....itulah sikap PR(Pakatan Ranjang)...walhalalKU....walharaMU!!!

KENAPA SEBEGITU SEKALI 'BAJINGANNYA' BLOGER YANG PRO-PAS SEEKOR INI. SUPAYA ALLAH MEMBALASNYA DENGAN AZAB YANG PEDIH....

ANDA BOLEH MENAIP ALAMAT INI "ibnuhasyim.com"(TIDAK DIPAUTKAN KERANA ADALAH TERLALU BODOH HUJAHAN OLEH BLOGER TERSEBUT DI DALAM BLOG KPS)

KPS : KENAPA PIHAK TERSEBUT SANGGUP MENGGADAI AKIDAH DEMI INGIN MENUMBANGKAN BN?

SATU GROUP PEMUJA MURTAD DI FB YANG DIDEDAHKAN OLEH PANGLIMA PERANG SIBER(BLOGER OTAI BPN)....

SIAPA YANG TERLIBAT.....????

Kumpulan facebook AMS atau 'Murtad's In Malaysia and Singapore' ditubuhkan konon untuk menyumbang sokongan moral kepada golongan murtad di Malaysia dan Singapore, objektif mereka adalah mewujudkan satu sistem sokongan moral kepada umat Islam yang telah murtad.


Agak aneh bila Faekah Husin merupakan individu yang turut sama menyokong gerakan kumpulan ini bersama beberapa pemimpin pembangkang yang lain antaranya Lee Boon Chye (ahli parlimen PKR Gopeng), Sim Tze Min (ADUN DAP Pantai Jerjak), Nasir Hashim (ADUN PSM Kota Damansara), Tan Kok Wai (ahli parlimen DAP Cheras), Lim Lip Eng (ahli parlimen DAP Segambut), Boo Cheng Hau (ADUN DAP Skudai), Lee Khai Loon (Ketua Penerangan AMK PKR)

DAN TERMASUK JUGAK ORANG KANAN MB GAGAP SI KHALID...


RAJA PETRA KAARUDDIN JUGA TERLIBAT DISAMPING RAMAI ANJING2 BEEERSHIT.


KPS: KENAPA PENYOKONG 'BERSIH' BANYAK SOKONG MURTAD? TENGOK KEPALA LA SAPA?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar