Senin, 29 Agustus 2011

I.S.A TIDAK CUKUP.......HALAU SAHAJA DARI BUMI MALAYSIA MAT SABU ITU....MAT SABU DAJJAL KECIL SAMA TARAF SEPERTI PAK NUAR


MUNAFIK APAKAH MAT SABU INI ? DIA SENDIRI CAKAP, DIA SENDIRI LUPA ? KALAU NANTI NEGARA INI TERGADAI APA JAWAPAN MAT SABU ? JAWAPANNYA SAH DIA TERLUPA. BAYANGKAN KALAU DIA NI MURTAD, JAWAPAN SAMA DIA TERLUPA . APAKAH ADA PRINSIP ORANG MACAM NI. APAKAH MAT SABU TURUT TERLUPA APA ITU PAJERO DAN APA ITU KERETA WAJA ?



'MENATANG' APA NI MAT SABU ? KATA VIDEO TARAK....VIDEO DAH TERSEBAR DAH PON....DALAM BLOG KPS PON ADA VIDEO NI....TAPI BUKAN KA PAS KATA VIDEO TU BESI....NI YANG HADI 'BESI' AWANG KATA.


AMARAN KEPADA MAT SABU LAKNATULLAH, BAHASANYA KATA-KATA 'PEMBANGANG' SEPERTI ANDA SEPERTI MENGUNDANG CACIAN DAN NISTA KEPADA 100 KETURUNAN ANDA. APAKAH PEMIMPIN LAKNAT SEPERTI MAT SABU MEMIMPIN SEBUAH PARTI YANG BERKATA PERJUANGKAN ISLAM? MAT SABU INI JENIS SANGGUP MENGAGADAIKAN ISLAM....SANGGUP MENGANGKAT SI PEMURTAD SEBAGAI KHALIFAH DAN SANGGUP MENGDADAIKAN APA SAHAJA DEMI KUASA DAN POLITIK. MAT SABU MEMANG DITAKDIRKAN SEBAGAI 'DAJJAL KECIL' SEPERTI MANA PAK NUAR.


CADANGAN KPS IALAH....BUKAN DI ISA KAN TAPI DIHAPUSKAN....HAPUSKAN DARI BUMI MALAYSIA....HANTAR KE NEGARA ZIONIS....BIAR MEREKA JADI WARGANEGARA SANA....

SETIAP SOKONGAN KEPADA PR(PEMURTAD RAKYAT) MENGADAI AKIDAH, MENGADAI BANGSA, MENGADAI SEJARAH DAN MENGADAI TANAH AIR.....KATAKAN TIDAK KEPADA PR....PR MUST DIE....PR WAS DEAD....


Saya tak ingat – Mat Sabu

Oleh MOHD. ASRON MUSTAPHA
mohdasron.mustapha@utusan.com.my

SEBAHAGIAN anggota Pertubuhan Penyatuan Pembelaan Melayu Malaysia (PPPMM) membuat laporan polis terhadap Mohamad Sabu di Balai Polis Larkin, Johor Bahru, semalam.

# Mohamad Sabu yang dikecam pelbagai pihak kerana menyokong perjuangan komunis, akhirnya muncul memberi reaksi pertama beliau yang dianggap cukup mengejutkan.

# Dalam kenyataan ringkasnya, Timbalan Presiden Pas itu mendakwa tidak ingat apa yang beliau ucapkan ketika berceramah di Pulau Pinang pada 21 Ogos lalu.

# Sementara itu pelbagai pihak terus mengecam beliau dan setakat ini 20 laporan polis dibuat ke atasnya.
#

# Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan pula secara tegas melabelkan bekas Ahli Parlimen Kuala Kedah itu sebagai pengganas dan pengkhianat negara.

KUALA LUMPUR 28 Ogos – Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang terpalit dengan kontroversi terbaru selepas menganggap pengganas komunis sebagai hero memberi jawapan mengejutkan apabila memberitahu, dia tidak mengingati apa yang diucapkannya.

Ia kenyataan pertama seumpamanya pernah dibuat oleh Mohamad dalam usahanya ‘membela’ diri kerana dalam mana-mana kes kontroversinya sebelum ini, pemidato hebat Pas itu tidak pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dia terlupa mengenai apa yang pernah dituturkan.

Lebih mengejutkan, dakwaan terlupa itu dibuat ketika video yang memaparkan ucapannya di Padang Menora, Tasek Gelugor, Pulau Pinang, 21 Ogos lalu telah mula tersebar di Internet terutamanya di laman-laman blog dan laman sosial Facebook sejak petang semalam.

“Saya tidak ingat adakah saya kata begitu. Saya sedang cari rakaman ceramah itu balik. Lepas tengok baru saya akan ulas sama ada perlu bincang dengan peguam atau bagaimana,” katanya seperti mana dipetik dari lidah rasmi Pas, http://harakahdaily.net, hari ini.

Utusan Malaysia dalam laporan muka depan semalam melaporkan, Mohamad menganggap Kompeni Pasukan Keempat Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang dan membunuh anggota keselamatan serta keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong sebagai hero sebenar.

Menurut Timbalan Presiden Pas itu, Muhammad Indera, iaitu lelaki Melayu yang bersekongkol dengan Goh Peng Tun dan 200 anggota komunis adalah hero sebenar, bukannya 25 anggota polis dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan di balai polis tersebut.

Dalam ceramahnya itu juga, beliau mendakwa Datuk Onn Jaafar dan Tunku Abdul Rahman tidak layak dianggap sebagai pejuang kemerdekaan kerana tokoh tersebut adalah pegawai British selain turut berikrar untuk mengubah semula sejarah kemerdekaan negara.

Rentetan kontroversi itu, pelbagai pihak terutamanya bekas-bekas perajurit dan ahli keluarga mangsa ‘penyembelihan’ Bukit Kepong menyelar Mohamad dan menuntut orang nombor dua Pas itu meminta maaf secara terbuka serta didakwa di bawah Akta Hasutan.

Tidak terkecuali mengutuk perbuatan biadab itu ialah Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin apabila beliau menganggap Mohamad sebagai pemimpin yang buta sejarah serta mengkhianati perjuangan bangsa Melayu dalam menuntut kemerdekaan tanah air.

KPS : BUKAN ISA,,,,TAPI HAPUSKAN,,,,


Tidak ada komentar:

Posting Komentar