Minggu, 08 Mei 2011

PAK NUAR MENYALAK BUKIT

HASIL TARBIYAH WALI SELIPAR & TOK GURU GUAN ENG




     SAMPAI BILA? SAMPAI MATI KA HANG NAK TERUS MENIPU ANWAR OOOOIIIII.......  BEKAS PEMIMPIN PKR YANG TELAH MENJADI BEBAS IAITU YB ZAHARAIN PERNAH BERKATA, "ANDAI TUJUH LAUTAN MENJADI DAKWAT UNTUK MENULIS PEMBOHONGAN ANWAR NESCAYA TIDAK CUKUP" MALAH KARPAL(DAP) PERNAH MENGELUARKAN KATA-KATA YANG MASYHUR IAITU "ANWAR PERLU BERTAUBAT." SELEPAS SATU KE SATU PENIPUAN, PENAFIAN, LAKONAN, AKHIRNYA ANWAR TERUS MENYALAK LAGI. KALI INI INGIN MEMPERTAHANKAN DAP LAKNATULLAH (PARTI RASIS, ANTI ISLAM & MELAYU). PENDEDAHAN OLEH 2 BLOG MENGENAI RANCANGAN UNTUK MENJADIKAN AGAMA RASMI MALAYSIA SEBAGAI KRISTIAN TIDAK MAMPU DISEKAT LAGI. KHALIFAH GUAN ENG (RAMBUT BYCYREAN BELAH TEPI@ DINASTI KIT SIANG) DIMALUKAN DIHADAPAN ORANG RAMAI DENGAN BEBERAPA SOALAN 'KILLER'. GUAN ENG LIDAH BERCABANG TELAH LANGSUNG KEHILANGAN CABANG PADA LIDAHNYA. ANTARA SATU SOALAN IALAH BERKAITAN KRISTIAN SEBAGAI AGAMA PERSEKUTUAN. TAHNIAH KP UMNO PULAU PINANG YANG BERANI BERHADAPAN DENGAN GUAN ENG SECARA TERBUKA. BEBERAPA ISU LAGI JUGA TURUT TIDAK DAPAT 'DIFIRE' KEMBALI OLEH GUAN ENG. LIHAT DI BAWAH;- 

PANAS : KP UMNO NEGERI KANTOIKAN GUAN SEMASA SIDANG MEDIA

Pagi tadi semasa sidang media yang dibuat oleh kerajaan negeri untuk perasmian jalan alternatif di parlimen Bagan telah menjadi kecoh apabila solan yang dilontarkan oleh Ketua Pemuda UMNO Negeri berkenaan isu Kristian agama rasmi dan isu jawatan perdana menteri di kalangan agama kristian tidak dapat dijawab oleh Guan Eng.

Keadaan menjadi lebih buruk apabila Guan Eng cuba melarikan diri semasa sidang media tersebut kerana tidak dapat menjawab soalan tersebut. Bertalu-talu soalan dilontarkan oleh KP UMNO Negeri iaitu Saudara Shaik Hussein yang juga KP Pemuda UMNO Bagan.

Antara soalan yang mendapat tepukan gemuruh hadirin yang hadir ke majlis tersebut ialah kenapa Guan Eng menipu rakyat semasa pilihanraya untuk menghapuskan Tol Sg. Nyiur semasa berkempen untuk meraih undi di parlimen Bagan.

Ternyata Guan Eng tidak dapat menjawab solan soalan itu dan cuba melarikan diri daripada ditanya dengan soalan lain..Yang menariknya Guan Eng cuba menuduh UMNO rasis kerana menggangu sidang medianya.

Tanhiah kepada KP UMNO Negeri Pulau Pinang yang baru kerana berani berhadapan dengan Ketua Menteri yang rasis dan celaka itu..Apa yang palingt penting KP UMNO Negeri telah berjaya kantoikan Guan Eng di Parlimennya sendiri....

DENGAN TAK DISANGKA-SANGKA, 'BIG BROTHER ANWAR' TERUS MEMPERTAHANKAN KERABAT SEIDEOLOGI BELIAU IAITU DAP. BELIAU YANG TERKENAL DENGAN PENIPUAN TAHAP 'DEWA' IAITU PENIPUAN TAHAP TERATAS KEMBALI MENIPU ATAU NAMA LAIN 'SPIN' LAGI. SILA RUJUK PETIKAN DARIPADA KEADILAN DAILY SEPERTI DIBAWAH


Berikut ialah kenyataan penuh Datuk Seri Anwar Ibrahim:

Pada 8hb September 2008, Tuan Guru Abdul Hadi Awang selaku Presiden PAS, Sdr Lim Kit Siang dan saya sendiri telah mengeluarkan satu kenyataan akhbar bersama menegaskan Pakatan Rakyat menjunjung prinsip asas Perlembagan Persekutuan, antaranya adalah seperti yang termaktub dalam Perkara 3 iaitu Islam Sebagai Agama Persekutuan.

Persetujuan bersama ini tidak pernah berubah malah menjadi asas kepada Pakatan Rakyat menggarap sebarang kebijakan seumpama Dasar Bersama Pakatan Rakyat dan Buku Jingga.

Namun hari ini, pimpinan Umno melalui suaranya iaitu Utusan Malaysia sanggup merendahkan martabat dan maruah sehingga sanggup menabur fitnah dengan memintal kononnya Pakatan Rakyat mahu mewujudkan sebuah negara Kristian serta menjadikan Kristian sebagai agama rasmi.

Saya mengecam pimpinan Umno dan akhbar Utusan kerana cuba mengapi apikan sentimen perkauman sempit dan agama. Kini jelas ada antara pimpinan Umno percaya politik fitnah dengan meniupkan api perkauman sempit dan agama ini akan mengekalkan kekuasaan mereka.

Saya yakin bagi pimpinan Umno sekarang ini, apa yang ditakutkan adalah kehilangan kuasa kepada Pakatan Rakyat dan kerana itu mereka tidak menghiraukan sekiranya fitnah yang dipintal menjejaskan keharmonian di negara ini.

Hakikatnya rakyat tidak mudah diperbodohkan dengan fitnah serta propaganda yang melampau. Mereka kini sedar Umno sanggup berbuat apa sahaja hatta menghancurkan negara ini demi untuk terus kekal berkuasa.

Rakyat Malaysia mampu menilai bahawa Pakatan Rakyat berusaha keras membawa kemakmuran ekonomi dan juga memastikan keharmonian antara kaum yang berasaskan rasa saling hormat menghormati tidak terjejas.

ANWAR IBRAHIM

-keadilan daily 


BANDINGKAN DENGAN KENYATAAN DALAM VIDEO INI:-



                                                                            ANWAR HARUS BERTAUBAT


 ANTARA PENIPUAN ANWAR (ADA BANYAK LAGI, NI BAGITAU SIKIT SAJA)
  1. 16 SEPTEMBER ? MUNAFIK
  2. KOTAK ADA BUKTI KERAJAAN BUAT MACAM-MACAM SALAH
  3. 1 M'SIA 1 ISRAEL, PAS FOR ALL SAMA DENGAN ISRAEL FOR ALL TAK PA.
  4. KATA NAK CAT FLAT KAT PENANG, HARAM.....
  5. JAM OMEGA TAK TUNJUK PON KAT MEDIA
  6. KATA TSUNAMI PRN SAWARAK, HABUK TARAK.
  7. JANJI DENGAN MASYARAKAT INDIA NAK BAGI LESEN KUIL, X BAGI PON
  8. JANJI MANIFESTO KAT SELANGOR X BUAT PON.
NI BARU SIKIT, ADA BANYAK LAGI.




 KPS: PERTAHANKAN ISLAM DARIPADA KERAKUSAN PEROSAK RAKYAT (PR)

2 komentar:

  1. tgk la pnipuan umno hg bodo...sama2 tgk pakatan ngan barisan laa.jangan a sebelah pihak bai..

    BalasHapus
  2. sepandai manakah anda ini hingga tahu kebodohan sy?

    BalasHapus