Sabtu, 14 Mei 2011

FATWA TERBARU NIK AZIZ : SAH MEMILIH BULU MR. Y, MAT SABU TERPAKSA MENJILAT KAKI ANWAR UNTUK MASUK SYURGA.





Tok Guru Nik Aziz ni KPS pon ada benda setuju dengan dia ni. Tapi lagi banyak yang tak setuju. KPS setuju dengan pendapat nik aziz berkaitan mat rempit. Kata TGNA "jangan promosi sangat mat rempit dalam tv". Itu jawapan TGNA bila ditanya ditanya oleh wartawan macam mana nak kurangkan kegiatan lumba haram ini. Yang ini KPS setuju sangat tapi memang banyak lagi dan lagi yang tak setuju dan tak sekepala dengan TGNA ni. Contoh mudah fatwa yang terbaru ni.Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan mereka yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan video seks(chiness doll) yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang itu, tidak akan masuk syurga.Berikut petikan tersebut oleh TGNA:-

“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah tak masuk syurga. Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka.

"Walaupun orang itu menteri ke, tindakan berkenaan mengaibkan itu tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan internet sudah menayangkan video seks ke seluruh dunia, pihak berkenaan akan menerima bahana nanti.

“Selagi tidak membuat kenyataan balas atau taubat atau sebagainya, tidak ampun dosa. Untuk menyucikan atau hapuskan dosa, hendaklah memohon maaf,"

Dari mesej TGNA ini, KPS dapat menangkap beberapa perkara yang tidak menyebelahi puak PR, antaranya:-

1)Mat sabu pernah gelarkan ANWAR sebagai 'al-juburi'. Apakah mat sabu akan menjilat kaki ANWAR untuk endapatkan syurga?

2)mengikut fakta, ANWAR pernah menggelarkan TGNA sebagai 'wali selipar' semasa dalam UMNO dahulu, sudikah ANWAR menjilat kaki TGNA?

3)Juak-juak pembangkang pernah menuduh PM dan isteri terlibat dalam pembunuhan altantuya, apakah sekalian puak-puak pembangkang akan menjilat kaki PM najib dan rosmah?

4)Kenapa TGNA menggunakan perkataan "mengaibkan" tetapi bukan perkataan "fitnah". Apakah TGNA sudah mula mempercayai lelaki dalam video itu merupakan papa nurul izzah?

KPS: jilat-jilat kaki ni macam ayah pin pon, biar betul mu pok nik.

1 komentar:

  1. depa ni suka pusing pusing cakap mengikut peristiwa..dah tahu cuma buat buat ta tahu jer...biasa la nis ajis n the geng

    BalasHapus