Senin, 19 Agustus 2013

KEBANGKITAN KUASA BOLA SEPAK KEDAH DI BAWAH TERAJU MB MUKRIZ

BOLA SEPAK KEDAH DI BAWAH KEPIMPINAN BARU IAITU PRESIDEN BOLA SEPAK KEDAH MB MUKRIZ MAHATHIR. ESOK ADALAH SEPAK MULA KEDAH DALAM KUMPULAN D MENENTANG LIONS XII DI STADIUM JALAN BESAR, SINGAPURA. DALAM KUMPULAN D JUGA MEMBARISKAN SARAWAK DAN PERAK. DIHARAP DENGAN WAJAH BARU SKUAD HIJAU KUNING MAMPU KEMBALI MENCAPAI KEGEMILANGAN SEPERTI TAHUN-TAHUN YANG SUDAH.
KPS SECARA PERIBADI MERINDUI SAAT-SAAT KEGEMILANGAN BOLA SEPAK KEDAH SEPERTI DULU. SELURUH KEDAH TERASA AURANYA. SEMOGA DETIK TERSEBUT BERMULA KEMBALI ESOK, INSYA'ALLAH ..

5 komentar:

  1. Mohon share dan link http://orangkampungcyber.blogspot.com dlm bloglist tuan..Salam Perjuangan

    BalasHapus
  2. Jangan terlalu bergantung kepada Mukhriz untuk pulihkan segala2nya. Setiap yang terlibat, baik dalam bolasepak maupun dalam apa juga bidang, yang perlu mainkan peranan dengan kesungguhan dan keikhlasan.

    Rakyat Kedah perlu bangkit dalam satu angkatan yang padu, barulah segala nikmat dan kejayaan dapat dikecapi bersama2 dan berkekalan. Politik adalah politik, jangan jadikan ia benteng penghalang pembangunan, penggugat keamanan dan keharmonian atau pemisah bangsa dan agama.

    Aku kagum dengan Mukhriz, cemburu tengok Kedah dapat dia. Semoga tidak ada penyokong yang membawa rebah.

    BalasHapus