Sabtu, 03 Maret 2012

SELEPAS KHALWAT.....GENG USTAZ PR ROGOL BUDAK PULAK


SUMBER DARI RAKAN FB......


Gambar Dinding
Akibat Terlalu Banyak Baca Harakah, Guru PAS Dipenjara 12 Tahun

Seorang guru pa...s dipenjara selama 12 tahun dan 2 sebatan kerana merogol seorang anak muridnya yang berusia 12 tahun, hakim mahkamah seksyen, zainal l salleh menjatuhkan hukuman itu keatas tertuduh mohd saidi che tengah yang juga seorang guru yang juga ahli pas dan mengajar di sekolah sebuah sekolah rendah di tanah merah. di katakan kejadian itu berlaku ketika tertuduh mengajar kelas tusyen kepada pelajar itu.

Tertuduh telah melakukan perbuatan terkutuk itu sebanyak dua kali, kali pertama dia membawa budak perempuan itu ke rumahnya dan kali kedua, dia membawa budak perempuan itu ke sebuah resort di pasir mas kelantan.

Tertuduh yang berpengalaman mengajar lebih 20 tahun bagaimanapun bernasib baik kerana hukuman penjara itu berjalan serentak bermula semalam.

Selain itu dia juga bernasib baik kerana mahkamah membenarkan permohonan penangguhan pelaksanaan hukuman dikemukakan peguamnya, aminuddin ahmad dan muhammad hasif hassan hingga rayuan dikemukakan di mahkamah tinggi. sumber media cyber.

Pada aku ini semua salah harakah dan harakah daily, kerana kedua-dua akhbar itu terlalu banyak mengiklankan ubat kuat, maka pembacanya pun turut la terpengaruh, macam mamat yang rogol budak umur 12 tahun tu, nak try dengan bini, bini dah tua, dah tak larat, nak cari pelacur takut dosa, nak kawin lain, tak mampu pasal dia bukan adun atau parlimen pas, nak tak nak cari lah budak umur 12 tahun yang tak tau apa-apa.Lihat seterusnya..
Oleh: Aminuddin Mohamad


KPS: AWASI JARAK ANDA, ISTERI DAN ANAK PEREMPUAN ANDA SEKURANG-KURANGNYA 100 METER DARI USTAZ PAS DAN PKR

Tidak ada komentar:

Posting Komentar