Minggu, 18 Maret 2012

HAJI HADI TERSILAP LANGKAH,,,,,,PAK NUAR SOKONG YAHUDI ZIONIS,,,BUKAN YAHUDI BIASA




Pas sokong jalin hubungan dengan Yahudi

SHAH ALAM 17 Mac - Pas hari ini menyatakan pendirian bahawa parti itu menyokong mana-mana pihak termasuk umat Islam mengadakan kerjasama serta hubungan dengan Yahudi.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, pendirian itu dibuat selaras dengan prinsip yang dipegang parti itu mengenai kerjasama dengan orang bukan Islam dalam pelbagai bidang termasuk ekonomi dan perdagangan.

Bagaimanapun katanya, kerjasama dan hubungan dengan Yahudi itu hanya terbatas kepada bangsa itu yang tidak berpegang kepada ideologi Zionis.

“Yahudi adalah satu bangsa manakala Zionis adalah satu ideologi. Kita menolak Zionis kerana ia satu ideologi yang meletakkan kefahaman bahawa bangsa Yahudi adalah mulia dan menganggap bangsa lain adalah ‘goyim’ atau hina.

“Maka, kita (Pas) boleh bekerjasama dan berniaga dengan bangsa Yahudi, tetapi bukan bangsa Yahudi yang berpegang kepada ideologi Zionis,” katanya pada sesi soal jawab dalam majlis Makan Malam Bersama Pemimpin anjuran Dewan Muslimat Pas Pusat (DMPP) di sini semalam.

Majlis itu turut dihadiri Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Ketua DMPP, Siti Zailah Mohd. Yusof.

Abdul Hadi berkata demikian ketika ditanya oleh seorang ahli Pas mengenai pendirian parti tentang hubungan dengan Yahudi sekiranya Pas membentuk kerajaan di negara ini.

HAJI HADI KATA BOLEH BUAT JUAL-BELI DENGAN YAHUDI ASALKAN BUKAN ZIONIS,,,,,,YA,,,ITU KPS SETUJU......TAPI,,,,,,,



TAPI APAKAH HADI AWANG TAK PERASAN BAHAWA PAK NUAR NAK JAMIN KESELAMATAN NEGARA ISRAEL,,,,BUKAN YAHUDI,,,,TAPI YAHUDI ZIONIS,,,,AIYAAAA,,,,,MAKAN DALAM LA HANG PA PR

Tidak ada komentar:

Posting Komentar