Selasa, 20 Maret 2012

SPR DARI 'PKR',,,,,,,,,PKR KANTOI LAGI

CERITA DAN BERITA INI KPS PLAGIAT DARI BLOG REZQEEN HILL YANG TURUT MEMETIK DARI SUMBER PERTAMA IAITU KETUA PEMUDA UMNO LEMBAH PANTAI DATO' M. SAZALI KAMILAN.


'Petugas' SPR memakai vest hitam


UNTUK LEBIH JELAS, BACA KISAH DI BAWAH....


Tengahari tadi di PPR Kg Limau, Lembah Pantai.


Dua orang anak muda didapati menyamar sebagai pekerja Suruhanjaya Pilihanraya (SPR). Setelah ditanya penduduk setempat mereka mengaku yang sebenarnya disuruh berbuat demikian oleh wakil rakyat Lembah Pantai, Nurul Izzah. Selepas ditahan oleh penduduk, Polis dipanggil dan kemudiannya datang menahan mereka. Kedua² mereka dibawa ke Balai Polis Pantai untuk siasatan lanjut berhubung hal tersebut.

Si Setiausaha Politik Nurul Izzah, Fahmi Fadzil menerusi akaun twitter nya mengamuk bagaikan babi kematian anak apabila mendakwa pemuda² ditahan tanpa sebab munasabah. Dan mendakwa barang² mereka telah dirampas penduduk yakni UMNO lah.


Padahal yang rampas tu Polis bukannya UMNO seperti yang di dakwa.


Lihat skrin capture di bawah




PKR menggalakkan anak² muda berbuat jenayah. Menyamar sebagai penjawat awam merupakan satu kesalahan jenayah yang serius. Inilah kerja PKR yang ternyata salah tetapi menyalahkan UMNO sesuka hati mak bapak dorang.


Semua kerja² busuk PKR, mereka akan halakan kesalahan tersebut kepada UMNO. Sedangkan UMNO hanya menjalankan tanggungjawab tersebut berdasarkan aduan penduduk yang syak perilaku mereka ini.


Siapa yang BERSIH dan siapa yang tak BERSIH?




Sumber : Ketua Pemuda UMNO Lembah Pantai - Dato' M. Sazali Kamilan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar