Sabtu, 25 Februari 2012

DEBAT UMNO PENANG DENGAN MELAYU DAP ????


KENYATAAN DARI BLOG PISAU.NET....

Kongres Melayu Pulau Pinang salah satu NGO penjilat tegar DAP dan Lim Guan Eng telah mencabar agar Umno Pulau Pinang berdebat dengan Melayu DAP.

Kongres Melayu Pulau Pinang,NGO ini terkenal dengan teknik jilatan missionary terhadap DAP dan Lim Guan Eng,Kalangan melayu didalam kongres ini kesemuanya pendokong kepada Malaysian Malaysia.

Tidak pernah kedengaran apa apa bantahan oleh kongres ini apabila berlaku berpuluh kes penyelewengan ,penindasan,double standart dan ketidak adilan terhadap bangsa melayu di negeri Pulau Pinang oleh regim DAP,nah sekarang presiden kongres anjing DAP ini mahu pula mengajak Umno berdebat dengan melayu anjing suruhan DAP.

Banyak kes merobohkan rumah dan kampung orang melayu,menghalau peniaga melayu,double standart dalam segala tindakan terhadap kaum melayu,malah paling teruk ketua menteri paling celaka dalam sejarah regim DAP perbodohkan melayu dengan imbuhan sekupang dua kemudian DAP kaut berpuluh billion hasil kerajaan negeri.

Taraf ahli kongres dan melayu DAP hanya sebagai anjing DAP,apa perlunya berdebat dengan binatang suruhan,adalah lebih baik Lim Guan Eng sendiri berdebat dengan Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Datuk Zainol mengenai penyelewengan skandal tanah 10Billion yang sedang panas sekarang ini.

Mengapa Rahamad Isahak tidak berani bercakap soal penyelewengan tanah 10billion yang didalangi oleh DAP? Mengapa Rahamad Isahak tidak bercakap soal projek runding terus 76juta ECK Sdn Bhd yang didalangi oleh Lim Guan Eng dan DAP?runding terus projek sPICE 500juta?tapak letak kereta Bukit Bendera 5.7juta?Projek terowong yang merentasi selat menelan belanja berpuluh billion juga runding terus kenapa tak cakap?

Guan Eng sering kali arahkan retender setiap projek selagi kroninya tak dapat,kenapa tak tegur?Kongres anjing ini hanya akan menyalak apabila melihat tuan besarnya terancam.Tugasnya mempertahankan ketuanan DAP.

Kongres Melayu Pulau Pinang harus ditukar kongres anjing DAP,tak layak NGO ini mengguna pakai nama MELAYU didalam pertubuhan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar