Selasa, 10 Juli 2012

KONSPIRASI BLOGER PEMBANGKANG DALANGI SERANGAN DI JPM ????

PUTRAJAYA 9 Julai - Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri (JPM) di sini hari ini, kecoh apabila seorang lelaki dan wanita dikatakan mengamuk sambil melibas pedang samurai sehingga menyebabkan orang ramai dan penjawat awam lari bertempiaran menyelamatkan diri. Ketua Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, dalam kejadian pukul 2.30 petang itu, kedua-dua suspek berjumpa anggota polis bantuan yang mengawal pintu masuk kompleks itu untuk meminta kebenaran masuk ke pejabat Perdana Menteri. “Apabila tidak dibenarkan, dengan tiba-tiba lelaki yang mengaku sebagai Imam Mahadi itu mengeluarkan pedang samurai sebelum mengacukan kepada anggota polis bantuan bertugas. “Kedua-dua mereka terus bergerak sehingga ke kawasan blok B1 sebelum mengamuk dengan memecahkan cermin beberapa kereta yang berdekatan dengan blok itu," katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan di sini hari ini. Utusan Malaysia difahamkan, lelaki yang tidak berbaju itu dikatakan memberitahu mahu menggulingkan kerajaan dan bertakbir beberapa kali. Kejadian itu menyebabkan orang ramai dan penjawat awam tidak dapat memasuki bangunan tersebut apabila pintu pagarnya ditutup oleh pihak polis bagi mengelak sebarang kejadian yang tidak diingini. Serentak itu, Chin Wah berkata, sepasukan anggota Unit Kereta Peronda (MPV) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Putrajaya dikejarkan ke tempat kejadian. “Anggota-anggota MPV yang sampai cuba memujuk, tetapi diserang oleh kedua-dua suspek dan mereka kemudian ditembak oleh anggota polis berkenaan. “Suspek perempuan cedera di paha kanan manakala lelaki pula di bahagian tangan dan ari-ari bahagian kiri," katanya. Beliau berkata, kedua-dua suspek ditangkap dan dihantar ke hospital untuk rawatan dan butir-butir suspek serta motif kejadian dalam siasatan. “Suspek lelaki disahkan meninggal dunia semasa dalam perjalanan ke Hospital Putrajaya," katanya. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Putrajaya, Asisten Komisioner Abdul Razak Abdul Majid pada sidang akhbar di pejabatnya berkata, berdasarkan maklumat awal, mangsa dikenali sebagai Khalil Afandi Hamid, 47, manakala suspek wanita adalah Muhdalina Ahmad, 28. Katanya, kedua-dua suspek yang menganggur itu dikatakan mengenali satu sama lain sejak seminggu lalu dan Muhdalina adalah bekas pelajar Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM). “Kami juga dimaklumkan bahawa lelaki terbabit memiliki seorang anak manakala suspek perempuan mempunyai dua anak," katanya. Ketika ditanya adakah kedua-dua suspek mempunyai kaitan dengan jaringan pengganas, beliau berkata, perkara itu masih dalam siasatan polis. “Begitu juga dengan dakwaan suspek adalah seorang penulis blog yang dikatakan mengutuk pihak berkuasa," katanya.
DARIPADA VIDEO YANG DIUPLOADKAN DI BAWAH, BLOGER PAPER WARIS TELAH MENGENAL PASTI MUNGKIN INI MERUPAKAN KONSPIRASI SEORANG BLOGER PEMBANGKANG.....ALLAH LEBIH MENGETAHUI.....TAPI SILA TENGOK VIDEO DI BAWAH...... SIAPA SAMURAI YANG MENGORBANKAN DIRINYA INI...????? TENGOK DI BAWAH YANG KPS PETIK DARIPADA BEBERAPA BLOG....
Dipercayai beliau mula menulis blog pertama bermula September 2010. Di blog satu lagi ditulis Mei 2012. Dengan lokasi keduanya ditulis Seri Kembangan Selangor. No hp beliau ialah 01116342016 manakala no IC ialah : 650724106631 Di ruang 'about me' beliau menulis :
ANTARA TULISAN SI JAYA WARIS ariff afandi bin khalil afandi said... Salam sejahtera, Aku suruh isteriku buat blog yang baru untuk aku.... aku namakan "GILA APA MANUSIA" Aku akan bicara secara bersemuka pada pemerintah ataupun sesiapa. Tidak ku peduli nak jadi apa.. Aku akan usaha sampai berjaya. Gila apa manusia. Tidak aku sombong .... tidak juga bangga... aku juga manusia biasa. Diusia muda tatkala aku tak kenal aku ini siapa.... kamu penguasa negara hanya mampu membiarkan saja.... kupukul sesiapa ku suka tak ku peduli Neraka. Kini diusia tua 47 tahun umurku... sudah aku kenal aku ini siapa... aku adalah Raja Dunia. Diam semua kamu! Tatkala aku bicara.. hidup kamu ini untuk apa. Susah sengsara manusia kamu biarkan saja..... kamu semua memang celaka. Hormat lah kamu pada Raja.... aku peduli apa. Aku datang merampas singgahsana... turun kamu Sultan Gila dari tahta... kini aku nak ambil alih kuasa. Saat dan tika sempadan takdir dari PEMUNYA... aku pasti datang meregut kuasa dari jantung-jantung setiap yang bernama Raja. Ikut aku atau kubunuh semua... aku tak peduli kamu siapa.... Kerana apa? Aku adalah Raja Dunia anugerah dari Allah Tuhan ku. MAHA SUCI ALLAH
ANTARA TULISAN LAIN....
Ketiga-tiga racun ini dimamah oleh Sultan Selangor aka Luncai macam gula-gula. Itu dia Tuhan untuk Ustad Kazim Elias. Shuuut.... taruk jari dimulut. Biarkan... biarkan... biarkan siLuncai terjun labu-labunya. Bukan aku yang kata tapi siKazim Elias. Kalau nak marah..... marahlah siKazim tot tot. Tentang Mufti Tan Sri Harussani diungkapkan begini : Memanglah dari raut wajahnya pun dah tergambar...... cannot be trusted. Dia inilah yang dikata pendusta dalam ugama. Yang peliknya dia ceramah cerita pasal ulama suuk. Habisnya siapa dia yang ulama suuk. Jawapannya semua kamu adalah ulama suuk dan inilah yang manusia gelarkan Alim-alim kucing. Sana kencing sini kencing habis semua sudah hancing.
SETERUSNYA....
Tentang mantan Mufti Johor Dato Noh Gadut dilabelkan oleh beliau sebagai pengampu Sultan Johor. Tentang Raja Melayu beliau menulis : Semua kerajaan Islam kena beri laluan kepada Imam Mahdi. Mana-mana negara Islam yang tidak berBaaiat dengan Imam mahdi adalah musuh yang akan diperangi. Semua raja-raja Melayu kena turun dari TAHTA mereka. Semua raja-raja akan berada dan hidup dijalanan. Supaya mereka boleh belajar hidup ni apa sebenarnya. Hidup macam orang biasa. Semua harta serta emas permata raja-raja Melayu akan ditaburkan dijalan raya. Ambil semuanya apa mau mu. Kita jadikan ia harta rampasan perang. Ambil semuanya.... bergembiralah. Hari ini adalah hari kemenangan untuk semua.
SAH INI BLOGER DAN PENTAKSUB PEMBANGKANG.....

2 komentar:

  1. http://9111tanyasamaituhudhud.blogspot.com/2012/03/buat-sahabat-dari-sahabat.html

    sila lihat disini.. pasangan wanita yg 2 org anak tu punya blog

    BalasHapus
  2. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    BalasHapus