Jumat, 09 September 2011

BUKAN HANYA MAT SABU......PEJABAT PAS PON MENGHINA ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA YANG MENENTANG KOMUNIS.......MAMPUS LA LU PAS...


PAS MEMANG BACUL DAN BACUL ITU MEMANG PAS. SOKONG KOMUNIS BERANI TAPI NAK MENGAKU NAK BERTANGGUNGJAWAB HARAM. PAS MEMANG HARAM DAN HARAM MENAG JENIS MACAM PAS. BEKAS PERAJURIT BARU NAK PI HANTAQ MEMERANDOM DAH KECUT PERUT. KUNCI PINTU. SURUH HANTAQ IKUT BAWAH PINTU. INGAT BEKAS PERAJURIT NI HINA SANGAT KA NAK SURUH HANTAR IKUT BAWAH PINTU. BODOH LA PUAK SANJUNG KOMUNIS NI. BEBAL TAHAP TUMIT MAT SABU.


100 ahli NGO bekas anggota keselamatan gagal serah surat bantahan

KUALA LUMPUR 8 Sept. - Kira-kira 100 ahli tiga pertubuhan bukan kerajaan (NGO) bekas anggota pasukan keselamatan kecewa selepas gagal menyerahkan surat bantahan kepada Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu berhubung kenyataannya dalam tragedi Bukit Kepong, di ibu pejabat parti itu, di Jalan Raja Laut di sini hari ini.

Mereka yang terdiri daripada Persatuan Bekas Tentera Malaysia (PBTM), Persatuan Bekas Polis Malaysia (PBPM) dan Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) itu gagal menyerahkan surat tersebut selepas pihak pengurusan bertindak mengunci pintu pejabat parti tersebut.

Mereka hadir pukul 11.30 pagi dengan diawasi seramai 20 anggota polis.

Presiden PBPM, Shafie Bakri berkata, tindakan parti itu telah merendahkan dan menghina maruah bekas anggota pasukan keselamatan yang telah berkhidmat dalam mempertahankan keselamatan dan ketenteraman negara.

Katanya, malah tindakan pihak berkenaan menutup pintu dianggap sebagai pengecut.

"Salah seorang kakitangan pejabat Pas hanya mengarahkan surat tersebut dimasukkan melalui bawah pintu pejabat yang berkunci.

"Kita datang sebagai orang awam untuk menyatakan ketidakpuasan hati mengenai kenyataan Mat Sabu dan serah surat bantahan, bukannya kami bawa peluru," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Turut serta bekas anggota dan pegawai tentera yang pernah bertempur dengan pengganas komunis.

Shafie yang enggan menyerahkan surat itu melalui bawah pintu, memberi jaminan akan kembali dan membawa lebih ramai anggota veteran pasukan keselamatan negara bagi meluahkan perasaan mereka.

Dalam pada itu, antara isi kandungan surat bantahan tersebut adalah mendesak Mat Sabu meletakkan jawatan sebagai Timbalan Presiden dan mengkaji semula kedudukan Pas dalam Pakatan Rakyat.






KPS : MAT SABU DAN PAS SAMA SAJA....MERENDAHKAN ANGOTA KESELAMATAN

Tidak ada komentar:

Posting Komentar