Rabu, 30 Mei 2012

NIZAR DAN KELUARGA NIK AZIZ PUN MEMBIDA NOMBOR JUGAK

" Saya mohon maaf kepada Baginda Tuanku " Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin memohon maaf berhubung mesej Twitternya berkaitan isu bidaan nombor pendaftaran WWW1 yang dikeluarkan oleh Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ). Beliau berkata, apa yang dinyatakan dalam laman Twitternya itu tidak bermaksud untuk mempertikaikan keputusan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ismail yang menawarkan bidaan tertinggi sebanyak RM520,000. Sebaliknya, kata beliau, kenyataan itu dibuat secara umum atas pandangan seorang rakyat. “Jika ada yang menuduh saya menghina Sultan, itu sudah keterlaluan, kerana saya tiada niat untuk berbuat demikian," “Itu hanya pandangan saya sebagai rakyat biasa yang melihat senario di negara ini bahawa masih ramai yang hidup dalam kesempitan dan memerlukan perhatian,” “Mungkin kerana bidaan tertinggi dibuat Baginda Tuanku, jadi orang katakan tindakan saya itu cuba menghina Sultan, sedangkan bukan itu maksud saya,” katanya.
SULTAN JOHOR TIDAK PERNAH DUIT RAKYAT KERANA SEMUA GAJI BAGINDA DARI KERAJAAN NEGERI DISALURKAN KEPADA DUA TABUNG YAYASAN YANG MEMBANTU RAKYAT. MAKA PADA HEMAT KPS ITU TIDAK MENJADI MASALAH UNTUK BAGINDA MEMBIDA NOMBOR TERSEBUT KERANA KEMAMPUAN BAGINDA....PENDEDAHAN BLOGER RBF MEMBUKTIKAN ADA JUGA TOK GURU MEMBIDA NO KERETANYA....
APAKAH TOK GURU DAPAT PERCUMA NO SEPERTI DI ATAS???????
MENTERI BESAQ BALAK KEDAH DAPAT PERCUMAKAH NO DI ATAS??????
KERETA ANAK NIK AZIZ....INIKAN KENA BIDA KA TAK KENA NI??????
KERETA MENANTU NIK AZIZ LAGU MANA PULAK ?????
KERETA NIZAR DERHAKA PUN BIDA JUGAK....

1 komentar:

  1. KO NIZAR KO BIADAP SANGAT LAH...TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR, TERLAJAK KATA BINASA LAH KO NIZAR. KO NIZAR DTG LAH JOHOR SKRG BIAR KITORANG BUAT 'PECEL' MCM 'IWAK LELE'...PATUT LA KO TAK DIIZINKAN ALLAH TUK KEKAL JADI MB PERAK PASAL MULUT KO NI CELUPAR SANGAT MENGALAHKAN SUNDAL...

    BalasHapus