Kamis, 14 Juli 2011

PAK NUAR BERHALUSINASI...................PERLU DAPATKAN RAWATAN



PAK NUAR KATA DAH DEKAT 'REVOLUSI' ? APAKAH PAK NUAR HALUSINASI SEPERTI 16 SEPTEMBER ??????? ATAU....................


ATAU.............


ATAU.............


PAK NUAR KATA "DAH DEKAT NAK MATI"......YANG NI BARU BETUL KOT....MEDIA INDON SILAP LAPOR....UMUR PAK NUAR PON DAH LEBIH 63 TAHUN...LA NI PON DOK GUNA UMUR SUBSIDI DAH.......................




DI BAWAH ADALAH HALUSINASI PAK NUAR,,,,,,,,,
Akhbar-akhbar utama Indonesia lapor pembohongan Anwar

Daripada SAHARUDIN MUSTHAFA
saharudin.musthafa@utusan.com.my

JAKARTA 12 Julai - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, situasi di Malaysia sekarang yang baru berhadapan dengan perhimpunan jalanan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada Sabtu lalu sudah mendekati revolusi

"Kita sudah dekat dengan revolusi," kata Anwar seperti dilaporkan akhbar Media Indonesia semalam yang menekankan bahawa kumpulan penunjuk perasaan itu tidak akan berhenti kecuali kerajaan mengganti sistem pilihan raya.

Akhbar berkenaan memetik kenyataan tersebut ketika Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu mengadakan dialog dengan sekumpulan profesional muda di Kuala Lumpur Ahad lalu.

Pada masa sama, akhbar Republika hari ini turut memetik Anwar sebagai berkata bahawa situasi di Malaysia semakin dekat dengan revolusi.

"Kita sudah tidak punya lagi kepercayaan pada pemerintah. Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak seharusnya menanggapi tuntutan kami dengan serius kerana situasi semakin dekat dengan revolusi.

"Pemerintah Malaysia harus mendengarkan rakyat dan menghentikan politik kotor pada pemilu (pilihan raya umum)," kata Anwar.

Jawapan tersebut diberikan Anwar berdasarkan soalan apakah dentuman reformasi ini akan tetap dilakukan hingga terjadi revolusi.

Republika juga melaporkan amaran Anwar kepada Barisan Nasional bahawa revolusi akan berlaku di Malaysia seandainya keinginan mereka melakukan demonstrasi untuk mengubah sistem pilihan raya umum tidak dipenuhi.

Pada masa sama, beliau juga menegaskan, pembangkang di Malaysia tidak menolak kemungkinan akan terus menganjurkan demonstrasi pada masa depan seandainya permintaan mereka dalam pelaksanaan pilihan raya seperti yang dikehendaki tidak dipenuhi.

"Kita harus terus menekan pemerintah mengenai hal ini, di dalam dan di luar Parlimen. Jika perlu, kita siapkan untuk unjuk rasa (tunjuk perasaan) di Stadium Merdeka," tegas Anwar lagi. - Utusan


KPS : APAKAH DALAM USIA SUBSIDI INI PAK NUAR SEMPAT UNTUK JADI PM?????

Tidak ada komentar:

Posting Komentar