Rabu, 13 Juli 2011

KEKESALAN SEORANG GADIS 'BULLSHIT'

POSTING MENARIK DARI GERBANG TEMPUR PUTERI UMNO......



DI BALAI POLIS : SOAL SIASAT SEORANG PELAJAR IPTA PEREMPUAN YANG DI TAHAN KELMARIN ...

polis : pelajar tahun berapa, bidang apa, dimana ?
... pelajar : tahun 2, usuluddin, UIA ( intonasi marah )
polis : kenapa tujuan datang KL sertai demonstrasi ?
pelajar : nak protes kerajaan zalim ( intonasi marah )
polis : mana dapat baju bersih ni ?
pelajar : beli RM49 di pejabat cabang pkr ( intonasi marah )
polis : datang KL berapa orang, ada kenderaan ?
pelajar : 8 orang, naik bas, komuter ( intonasi marah )
polis : kenapa kata kerajaan zalim ?
pelajar : Dato Seri Anwar Ibrahim kata kerajaan zalim ( intonasi marah )
polis : asal dari mana ?
pelajar : ( diam tak jawab )
polis : saya tahu dimana kampung awak, siapa ibu bapa kamu !
pelajar : ( terus menangis ) puan, tolong la jangan beritahu keluarga saya
polis : beri sebab kenapa awak tidak mahu saya hubungi keluarga ?
pelajar : ( menangis )
polis : jika awak tak jawab saya hubungi ibu bapa awak sekarang juga !
pelajar : tolong saya, puan ... saya malu dengan mereka ( menangis )
polis : adakah ibu bapa awak ahli parti politik, di kampung ?
pelajar : tidak puan, mereka hanya penoreh getah, tak tahu politik ( nangis ) polis : bagus lah macam tu, mereka wajar tahu awak bakal ahli politik !
pelajar : saya malu, puan ... tolong jangan hubungi mereka
polis : apa awak nak malu, mereka patut bangga, awak dah pandai !
pelajar : keluarga saya orang susah puan, nak makan pun susah ( nangis )
polis : awak beli macam2 benda, belanja untuk demonstrasi, duit siapa ?
pelajar : duit PTPTN puan, duit bantuan sara hidup dari FELDA puan
polis : siapa yang bantu awak dapat belajar di UIA, dapat bantuan ?
pelajar : ayah bawa saya jumpa ADUN BN minta sokongan puan
polis : siapa lagi tolong awak semasa belajar, sara hidup KL ni tinggi
pelajar : ayah jumpa pengurus wilayah tu, dapat bantuan FELDA
polis : bukan kah PTPTN, FELDA itu, agensi kerajaan ?
pelajar : ya puan ( nangis )
polis : kenapa kata kerajaan zalim, awak susah jumpa kerajaan ?
pelajar : ( nangis )
polis : saya terpaksa jalankan tugas saya, nama awak akan dihantar kepada pihak UIA dan Kem. Pengajian Tinggi !
pelajar : ( nangis ) saya minta maaf puan, tolong la saya kali ini
polis : dalam rekod ni, ini kali ketiga awak di tahan kerana kesalahan berkumpul tanpa kebenaran, maaf saya tak dapat tolong !

KPS : SURUH DIA JUMPA AMBIGA...KOT-KOT BOLEH TOLONG....ANWAR JANGAN JUMPA....SERIAU KALAU POMPUAN JUMPA PAK NUAR...JANTAN PUN KENA KERKAH...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar