Minggu, 12 Mei 2013

YAHUDI DAN AMERIKA MENGANGIS PROKSI MEREKA REBAH KEPADA KERAJAAN ISLAM MALAYSIA

Tony Cartalcucci adalah wartawan Amerika dari media Canada, Global Research. Tony Cartalucci anggap Anwar Ibrahim adalah AGEN, BARUA dan PROXY AMERIKA di Malaysia. Tony Cartalucci kata Amerikka berbelanja besar mahu gulingkan BN dan naikkan Anwar sebagai Perdana Menteri yang akan jadi suruhan Amerika di Malaysia bagi memenuhi rancangan Amerika mahu kepung dan perang dengan China di masa depan. Tony Cartalucci kata Amerika lah yang membentuk dan mengekalkan NGO palsu di Malaysia seperti Bersih dan Merdeka Center. Tony Cartalucci kata kerajaan Amerika, melalui KEMENTERIAN LUAR AMERIKA (Jabatan Negara Amerika) telah salurkan berjuta dolar pada NGO anti-kerajaan di Malaysia seperti Bersih dan Merdeka Center. Tony Cartalucci kata Kerajaan Amerika gunakan agensi Kementerian Luar nya, NED (National Endowment for Democracy) untuk salur duit kepada pembangkang Malaysia dan menghasut pembankang Malaysia berperang dengan kerajaan BN di Malaysia dan menggulingkan kerajaan Malaysia. Tony Cartalucci kata Amerika guna taktik sama di RUSSIA, MESIR, LIBYA, SYRIA, LEBANON dan VENEZUELA. Tony Cartalucci kata Amerika Syarikat negara paling kecewa dengan keputusan PRU13 Malaysia apabila PM Malaysia Najib Razak mennag selesa dalam PRU 13 baru2 ini. Laporan Tony Cartalucci adalah dari sini: http://www.globalresearch.ca/malaysia-failure-of-u-s-to-subvert-the-elections-and-install-a-proxy-regime/5334439
Sedutan sebahagian laporan dari Tony Cartalucci: ========= Despite the US mobilizing the summation of its media power and pouring millions of dollars into the opposition party, including the creation and perpetuation of fake-NGOs such as Bersih and the Merdeka Center, Malaysian Prime Minister Najib Razak sailed to a comfortable victory in this year’s general elections. The cheap veneer has begun peeling away from America’s “democracy promotion” racket, leaving its proxies exposed and frantic, and America’s hegemonic ambitions across Asia in serious question.
Terjemahan: Walaupun Amerika Syarikat menggembelengkan semua kuasa media nya dan mencurah berjuta dolar ke dalam parti pembangkang, termasuk membentuk dan mengekalkan NGO palsu seperti Bersih dan Merdeka Center, Perdana Menteri Malaysia Najib Razak mencapai kemenangan selesa dalam PRU tahun ini. Kulit tipis yang menutupi skandal 'promosi demokrasi' tajaan Amerika kini mula terkopak dan terkoyak, menjadikan proxy Amerika di Malaysia terdedah dan mulai panik, dan rancangan hegemoni (penguasaan) Amerika di Asia mula terancam.
-SUMBER Malaysian FBookers Club- \ GEREJA YAHUDI PUN MENYOKONG PAK NUAR.....

2 komentar: