Senin, 29 April 2013

JOHAN RAJA LAWAK MANGSA FITNAH PENCACAI PAKATAN

KALAU USTAZ DON YANG DIHORMATI SEBELUM INI PUN SEORANG USTAZ PAS PERNAH MENGGUNAKAN IDENTITI DIA UNTUK MEMBUAT FITNAH TERHADAP KERAJAAN, INIKAN PULA ARTIS. TERBARU JOHAN RAJA LAWAK TELAH DIFITNAH OLEH PENCACAI PAKATAN PEMBANGKANG. UNTUK PENGETAHUAN PIHAK PENCACAI PR, JOHAN ADALAH ARTIS MESRA BARISAN NASIONAL KERANA TELAH TERLIBAT BANYAK DALAM VIDEO BANGKANG DARI LONGKANG.

4 komentar:

  1. Boleh saudara kupas sikit kenapa ulama2 yg disanjung tinggi di Malaysia ini kebanyakan menyokong Pas sejak2 ini.Sebagai contoh baru2 ini di putrajaya di mana antara ceramah ustaz azhar idrus yang dihadirin hampir 30 ribu orang hanya bertempatkan di padang dan berlantaikan tanah lebih ramai berbanding dr mahathir yang bertempat di bawah khemah dan disediakan kerusi tetapi hanya dihadiri sekitar 3 ribu sahaja.apa kah petandanya ini? harap admin boleh kupas sikit.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Saudara Anonim 17.17,

      Saudara guna perkataan 'ulama2 yg disanjung tinggi' dan saudara mengambil UAI sebagai contoh.

      Saudara,
      Sekiranya saudara pernah ikuti ceramah UAI, dan saudara belajar ajaran Rasulullah tentang adab2 mengajar ilmu (supaya mendapat keberkatan Allah), pasti saudara nampak yg UAI tidak menepati garis panduan adab2 yg diajar oleh Rasulullah. Wajarkah beliau masuk dlm kategori "ulama yg disanjung" ?

      Hanya kerana ramai orang suka dengar ceramah beliau belum bermakna majlis ilmu itu mendapat keberkatan Allah.

      Artis2 tersohor Barat juga dapat kumpul puluhan ribu peminat utk menghadiri konsert mereka walaupun terpaksa membayar tiket yg mahal. Apakah itu bermakna artis2 berkenaan orang2 yg wajar disanjung?

      Manusia memberi reaksi yg berbeza dalam situasi yg berbeza.

      Kenapa tak ramai yg pergi dengar Dr mahathir berckp mungkin sebab beliau tidak berceramah menggunakan teknik2 yg diminati oleh orang ramai zaman ini (yakni suka dengar bahasa lucah, mencarut, menyumpah dengan bahasa kasar seperti teknik berceramah yg gemar digunakan oleh UAI).

      Percayalah... kalau Dr Haron Din bagi ceramah pun belum tentu dapat kumpul crowd macam UAI sedangkan beliau adalah seorang yg dah sahih tahap keilmuannya dan amat dihormati akan keperibadiannya.

      Hapus
  2. ULAMA'2 DISANJUNG TINGGI ? SAYA BERBEZA PENDAPAT DENGAN TUAN, SEBALIKNYA BAGI SAYA UAI BUKAN DISANJUNG TINGGI, SAYA JUGA ADA MENULIS TENTANG PERKARA TERSEBUT SEBELUM INI.

    BalasHapus
  3. ulama2 'disanjung tinggi' dek kerana disanjung oleh manusia yang bermentaliti rendah. sebab tu nampak macam ulama2 ni disanjung tinggi.

    BalasHapus