Kamis, 07 Juni 2012

RAFIZI MENJILAT 'AISKRIM' SENDIRI

SECARA PERIBADI KPS MEMUJI BUAH FIKIRAN MENTERI PENGAJIAN TINGGIN DENGAN MEMBEKUKAN PTPTN UNTUK PELAJAR UNISEL. SEBAB YANG JELAS TELAH DI BERIKAN OLEH PTPTN DI BAWAH...
PETALING JAYA: Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) memutuskan untuk menangguhkan pinjaman kepada pelajar Universiti Selangor (Unisel) buat sementara waktu. PTPTN dalam kenyataan media pada Rabu berkata, keputusan itu dibuat selepas mengambil kira desakan parti pembangkang supaya pinjaman tersebut dimansuhkan dan pendidikan percuma diperkenalkan di Institusi Pengajian Tinggi (IPT) di negara ini. "PTPTN sentiasa mengikuti perkembangan ini dan memandang berat cadangan serta desakan tersebut, terutamanya ia datang daripada parti pembangkang yang kebetulan adalah kerajaan di negeri Selangor," menurut kenyataan itu. Sehubungan itu, PTPTN beranggapan bahawa IPT yang dikuasai kerajaan negeri seperti Unisel dan Kolej Universiti Islam Selangor (Kuis) bersedia menyediakan pendidikan percuma kepada para pelajarnya sekali gus menolak pinjaman PTPTN. "PTPTN percaya terhadap kesungguhan kerajaan negeri untuk melaksanakan pendidikan percuma. Oleh itu, pinjaman PTPTN di kalangan pelajar tidak diperlukan," kata kenyataan itu lagi.
SI PENCACAI PR INI PUN PANAS DENGAN RAFIZI LEMBU....MAKA, PELUANG INI PERLU DIGUNAKAN OLEH PEMBANGKANG UNTUK MEMBUKTIKAN MEREKA MAMPU MENYEDIAKAN PENDIDIKAN PERCUMA, CUMA PADA HEMAT KPS, DI INSANIAH TOK SAH LA....SEBAB INSANIAH DAH NAK MUFLIS...DAN BAKAL MUFLISKAN KEDAH DENGAN CARA PENTADBIRAN AZIZAN MB BALAK PADA MASA KINI....BERBALIK KEPADA SI RAFIZI LEMBU....APAKAH ANDA SI RAFIZI LEMBU BODOH UNTUK MENJILAT LUDAH SENDIRI???? OOOPPPPSSSS...PERANGAI PR MEMANG JENIS PENJILAT TEGAR...SAMA ADA LUDAH ATAU PUN 'AISKRIM' BAGI MEREKA ITU SERUPA SAJA.

1 komentar:

  1. HAKKKK TOIIII !!! SAMA RAFIZI, ANWAR, FUCKATAN JUBOQJANTAN

    BalasHapus