Selasa, 19 Juni 2012

KPS TERSENARAI KE- 3 DIKEHENDAKI MOSSAD DAN FBI SERTA CIA

INI GAMBAR KPS SEDIKIT MASA DULU. PADA 18 JUN 2012 KPS GENAP 21 TAHUN....KPS AKAN DAFTAR SEBAGAI PEMILIH SEDIKIT MASA LAGI.....TAPI ADALAH SATU PENGHORMATAN KERANA KPS KERANA DALAM USIA INI KPS TELAH DIANGKAT OLEH PEMBANGKANG SEBAGAI MUSUH MEREKA....... DI BAWAH ADALAH KENYATAAN DARI SEORANG BLOGER PENCACAI DALAM BLOG BELIAU....
UMNO upah Cybertrooper dalam Facebook dan Blog Sebelum ini blog ini mendedahkan mengenai cybertrooper yang dibayar oleh UMNO di http://albangi.wordpress.com/2011/12/05/cybertrooper-umno-berkeliaran/ Apa tugas cybertrooper UMNO? Sesuai dengan nama trooper, satu jenis ”pasukan” yang dipandu oleh beberapa upahan UMNO untuk meninjau dan mencari serta menyampaikan maklumat untuk tindakan UMNO seterusnya. Cybertrooper bermakna individu yang (dilantik oleh UMNO): membuat blog dan berkeliaran dalam Facebook (FB) untuk menyampaikan maklumat tentang kebaikan dan kejayaan UMNO menyerang PR dan parti dalam PR melalui blog dan FB menyerang individu-individu dari PAS, PKR, dan DAP dengan peluru dan modal yang tidak masuk akal dan melampau sehingga kepada tahap merekacipta perkara tidak ada menimbulkan kekeliruan mengenai sesuatu isu yang dibangkitkan dalam media cetak dan media elektronik dengan mengeksploitasi blog dan FB mengalihkan tumpuan dan fokus rakyat daripada penyelewengan dan kepincangan UMNO dan pemimpinnya kepada isu lain melalui provokasi mengganggu dan mengacau diskusi blog dan FB yang dilihat membahayakan UMNO atau yang boleh menjatuhkan imej dan kredibiliti UMN
Bagaimana kita boleh kenal cybertrooper UMNO dalam FB yang mendapat atau menuntut bayaran? Mereka membuat posting provokasi berulang-ulang dan bertubi-tubi Mereka jarang menulis dalam posting cybertrooper lain. Mereka jarang menulis dalam posting orang pro-PR Perbincangan strategi mereka telah dapat dibongkar oleh orang ramai.
TIDAK CUKUP DENGAN ITU SATU SENARAI NAMA KONONNYA CYBERTROOPER UNMO TELAH DI KELUARKAN.....
Zamzuri Mohamad Tahir Zamzuri Mohamed Tahir Bro Ayim Irwan Hadzly Abd Rahim Anwar Sewel Alexender Da Greatt II Alexander Azar Chambelain Court Maargaret Winablecandidate Larut Angkatan Pemikir Tiger Nilam Cincin Emas Ismit Ulam Raja Puteri Ellysa Betty Shah Satria Merdeka Melayu Kedah Terakhir Matkilau Penang Suan Abdullah Melayu Atas Pagar Sifu Tomoi Kuala Krai Ku Jangan Jadi Penipu Yb Eli Wonggei Yb Ostat Eli Wonggei Mackshinoda Akira II Mat Rambo Apo Plak Nabinikajisplasu Latnatullah Ina Muzaffar Qynah Ibrahim Pakatan Rakyat Bungkus Pas Pig Bundle Bin Bundle Cili Kasi Taruk Chow Yong Fatt
NAMA KPS DALAM KEDUDUKAN KE-3...... SELAIN ITU JUGA MEREKA MENAMBAH SENARAI DI BAWAH....
Siapakah pencacai UMNO yang tidak berdaftar sebagai cybertrooper tapi menulis dalam FB? Mereka menulis bila lapang. Mereka hampir tidak/tidak banyak buat posting provokasi Mereka menulis dalam posting siapa sahaja mereka mahu. Mereka sering sokong kawan-kawan pro-umno khususnya cybertrooper umno yang dibayar Antaranya ialah: Ahmad Nawawi Mohamad Jamil Ahmad Kamal Ir Jebart Modern Halid Bin Hassan Anuar Ramli Mohamed Awang Ngah Pecah Palak Mikir Kulaan Niring Abdul Lateef Rahim Damar Wulan Nakhoda Utara Puteri Bunia Parang Kontot Jaws Blues Mohd Khairy Titian Clouds
SETERUSNYA BLOGER PENCACAI BERKENAAN MENGAKHIRI DENGAN AYAT DI BAWAH.....
Bagi puak cybertrooper UMNO yang cari makan dalam FB dan blog, mereka tidak peduli soal fitnah dosa, hisab, dan neraka asalkan mereka dapat bayaran lumayan yang dijanjikan oleh UMNO. Setiap satu provokasi yang mendapat setiap satu “like” akan dibayar, jika banyak “like” maka besarlah bayarannya. Setiap satu provokasi yang mendapat reaksi dari orang, maka setiap reaksi itu dianggap sebagai berjaya menarik perhatian orang, dan akan dibayar oleh UMNO. Apa yang mereka lakukan ialah daftar dengan UMB, tabur fitnah, tunjukkan bukti mereka “berjaya” wujudkan fitnah dan mendapat “like” dan reaksi orang lain, dan kemudian tuntut byaran dari UMNO. Senang cari makan dan dapat pendapatan sampingan melalui kerja kotor dan fitnah. Apa agaknya hukum makan duit dengan kerja cybertrooper begini?
KENYATAAN DARI KPS(KOMANDOPERANGSIBER)...... BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM........ SAYA IRWAN HADZLY BIN ABD RAHIM@KOMANDOPERANGSIBER ADALAH MENYANGKAL SAMA SEKALI BAHAWA PERNAH DIBAYAR OLEH PIHAK UMNO. SAYA MENULIS ADALAH UNTUK MENYEDARKAN MASYARAKAT AKAN BEBERAPA PERKARA YANG DIKELIRUKAN OLEH PAKATAN RAKYAT ATAU MUSUH DALAM MAHUPUN LUAR NEGARA KERANA ALLAH. MALAH DALAM PENULISAN SAYA YANG TIDAK SEBERAPA PUN SAYA MENGHENTAM KERAJAAN PEMERINTAH WALAUPUN SAYA MENGGUNAKAN LAMBANG UMNO DALAM BLOG SAYA KERANA SAYA MERUPAKAN AHLI UMNO. SAYA AHLI UMNO YANG MEYOKONG BUKAN UNTUK REBAH. KALAU DIKATAKAN SAYA DIBAYAR ADALAH PENIPU BESAR. HATTA KALAU UMNO MEMBAYAR SAYA MERUPAKAN SATU TINDAKKAN BODOH DAN BANGANG KERANA IMPAK YANG SAYA BAWA BUKAN BESAR DAN TIDAK KEMANA PUN. MAKA ADALAH LEBIH BAIK UMNO MENGGAJI MEREKA YANG LEBIH BAIK BERBANDING SAYA SEPERTI MANA KENYATAAN BLOG PENCACAI DI ATAS YANG SAYA KONGSIKAN DALAM BLOG SAYA INI. KALAU UMNO MENAWARKAN SELURUH MUTIARA DI DASAR LAUTAN PASTI SAYA TETAP AKAN MENOLAK KERANA SAYA MENULIS BUKAN KERANA HARTA ATAU NAMA....HANYA UNTUK MENJAWAB DAN MEMBALAS KENYATAAN MAHA BODOH PEMBANGKANG DI SEBALIK ITU JUGA SAYA TETAP AKAN MENGHENTAM KERAJAAN SERTA PARTI SAYA SEKRANYA ITU AKAN MENGHANCURKAN(MENGIKUT PERTIMBANGAN SAYA). MUNGKIN ADA 'PROJEK' YANG SAYA SERTAI DAN DITAWARKAN GANJARAN....YA ITU ADA, TAPI BUKAN ATAS NAMA UMNO ATAU UMB. SAYA MENGGUNAKAN LAMBANG BPN(BLOGER PEMBELA NEGARA). BUKAN LAMBANG UMB DAN SUDAH PASTI SAYA BUKAN DARI KALANGAN UMB WALAUPUN RAKAN SAYA ADA DIKALANGAN UMB. SAYA TERTARIK DENGAN PERKATAAN BLOGER PENCACAI INI....IAITU FITNAH....APAKAH INI BUKAN FITNAH??????? MAKA, SENARAI INI ADALAH SALAH SATU SENARAI KEBODOHAN PENCACAI YANG MENULIS MENGIKUT NAFSU DAN SAMBIL LEWA UNTUK TERUS MENULIS KERANA KETIADAAN ISU......KPS TIDAK PERNAH DIBAYAR OLEH UMNO....KALAU PIHAK SELAIN UNMO YANG TIADA KEPENTINGAN DENGAN UMNO ITU KPS TIDAK MAHU ULAS....DAN MUNGKIN SELEPAS INI ADA 'PROJEK' KECIL KPS DENGAN BEBERAPA PIHAK UMNO ITU KPS TIDAK TAHU,,,,TAPI YANG PASTI BUKAN DALAM URUSAN PENULISAN....MUNGKIN SEBAGAI YANG MEMBERI UCAPAN ITU ADA....KPS AKUI TAPI BUKAN SEBAGAI PENULIS BLOG DAN SEGALA YANG KPS TULIS ADALAH DARI PERTIMBANGAN RASIONAL YANG MEMPUNYAI HITAM PUTIH....SEKIAN....

2 komentar:

  1. macamlah blogger pencacai pakatan buat kerja free. mesti ada juga yang dibayar. kepada KPS, teruskan perjuangan kerana saya dapati tulisan saudara ni professional. sebab tu blogger pencacai pakatan takut. kalau dibayar, so what? apa yang penting, isi kandungan. sampai desperate sebegitu blogger pencacai pakatan.

    BalasHapus
  2. ahahahahah hina ulama maki ulamaaa nk sembanggg guna nama Allah.. tak layak la hg tuhh..tak payah duk tipu la kat siniii weiii..layak kaa..hg tak pyah duk jadi manusia munafik sangat laa..sedihh

    BalasHapus